SBS6 Wegmisbruikers deel 4

Dat is super kut inderdaad! Heb het afgelopen week al een stuk of 4 keer gehad dat er een brandende peuk langs de motor kwam vliegen! Schrikt je rot!
 
Dat is super kut inderdaad! Heb het afgelopen week al een stuk of 4 keer gehad dat er een brandende peuk langs de motor kwam vliegen! Schrikt je rot!

Het is gewoon asociaal en niet nodig. Als die kerel nou nog verantwoording nam of echt zo'n moment heeft van oh shit ja dit kan echt, prima dat hij dan een waarschuwing krijgt. Maar zijn houding was echt belachelijk....... :') :')
 
heerlijk, blik op de weg komt terug, aanstaande vrijdagavond op npo1.
hoef ik niet meer naar die twee schijnheilen te kijken!....
 
Geen bekeuring? Sjongejongejonge, dan leren ze het toch nooit |( B|

En ja hoor, voor rechts inhalen wel meteen een boete :') :') :')
 
Laatst bewerkt:
Geen bekeuring? Sjongejongejonge, dan leren ze het toch nooit |( B|

En ja hoor, voor rechts inhalen wel meteen een boete :') :') :')

Viel mij ook gelijk op ja, ze hadden die linksplakker ook moeten bekeuren...BAM! 230 euro! wie niet kijkt moet maar voelen...
 
Nog leuker was de rijschoolhouder die doodleuk alcohol nuttigt en toen besloot dat verkeersdeelname nog wel kon.

En die moet mensen leren autorijden. Nou hij geeft het goede voorbeeld...
 
:^

Daardoor worden ze ook steeds duurder _O-
Precies de reden waarom van alles in Nederland zo makkelijk duurder gemaakt kan worden.

Standaard reactie van "de nederlander" lijkt te zijn: Maar dat is niet eerlijk want mijn boete was duur en mijn buurman betaalt voor een in mijn ogen ernstiger strafbaar feit veel minder!

Gevolg, gedraging van buurman wordt zwaarder beboet ipv dat jouw overtreding goedkoper wordt. Iedereen wordt er minder van behalve degene die al dat geld mag gebruiken voor sex drugs n rocknroll. Draagvlak creëren gebeurt in vrijwel alle verplichte of arbitraire lasten / boetes op deze manier.
 
Wordt dit programma niet meer becommentarieerd hier ?

Gisteren werden de motorrijders redelijk gemazzeld vond ik.
 
Wordt dit programma niet meer becommentarieerd hier ?

Gisteren werden de motorrijders redelijk gemazzeld vond ik.

Alleen die motorchick volgens mij. Die vriend kreeg nog steeds 2 boetes voor te hard rijden. -O- Zijn we in Nederland niet meer gelijk ofzo haha?
 
't was inderdaad wel een (volgens van der Toorn) schandalige gemiddelde 112 km/u in de Botlektunnel _O- (met een piek van 160 km/u O-) )

Wel een goeie tip van die diendert, over "minder ervaren" :] die zich niet moeten laten meeslepen door de "meer ervaren" :] en daardoor boven hun kunnen gaan rijden :Y

En de meer ervaren zich moet aanpassen aan de minder ervaren.

Dit laatste had tie eigenlijk ook ff tegen haar vriendje moeten zeggen })
 
Laatst bewerkt:
't was inderdaad wel een (volgens van der Toorn) schandalige gemiddelde 112 km/u in de Botlektunnel _O- (met een piek van 160 km/u O-) )

Wel een goeie tip van die diendert, over "minder ervaren" :] die zich niet moeten laten meeslepen door de "meer ervaren" :] en daardoor boven hun kunnen gaan rijden :Y

En de meer ervaren zich moet aanpassen aan de minder ervaren.

Dit laatste had tie eigenlijk ook ff tegen haar vriendje moeten zeggen })

Zo te zien had ze genoeg ervaring :9
 
't was me weer een uitzending hoor, die van gisteren 25-10, van duplerende :] ers, tot een psychisch gestoorde, in een bestelblik, die zich met zijn gevaarlijke rijstijl aan zijn aanhouding onttrok })
 
Ja, dat was wel lachen. De goede man was een tikkeltje opgefokt. Hij riep bij mij wel enige sympathie op. Maar het gaat me te ver om een inzamelingsactie voor hem te houden.

Verder was het optreden van de politie weer tenenkrommend. Een ingekakte koekblikker kwam weer eens weg met een waarschuwing. Hij slingerde over de weg alsof hij 10 blikken bier op had. Rijbewijs doorknippen zou ik zeggen. Waarom alleen waarschuwing? Joost mag het weten. De koekblikker wist ook niet dat van je verwacht wordt dat je rechts moet houden. Ook niet erg. En een paar motorrijders die netjes tripleren (m.i. zeer beperkt risico) worden op de bon geslingerd. Je reinste willekeur. Bah.
 
In die aflevering van 11 oktober, met die 2 motorrijder/sters werd zij rechts ingehaald door die agent. Volgens haar woorden schrok ze daar enorm van.. Moet ze niet links blijven rijden!
En de uitleg van een andere aflevering, waar die 3 motorrijders werden aangehouden die moesten wachten op die "ouwe" met het tripleren. Werd er verteld dat een keertje rechts inhalen niet zo erg is ???
Maar omdat ze dit meerdere malen deden, en bovendien inhaalden tussen auto's door kregen ze een bekeuring van 230 Euro... Konden ze 's middags niet meer uit eten!

Waarom die willekeur, gewoon die linksrijders ook bekeuren.
 
Pffff... Afgelopen zondag bij Wegmisbruikers..

Een vrouwtje die de boot van Texel wilde halen en doodleuk even een landbouwvoertuig rechts ging inhalen over het fietspad. Ik dacht dat dit zeker wel een ART 5 o.i.d. zou worden. De vrouw kreeg een bekeuring van 140 euro....

Echt te belachelijk voor woorden, een doorgetrokken streep kost 230 euro maar inhalen over het fietspad kost 140 euro.
 
Terug
Bovenaan Onderaan