TL1000 rijders deel 21 - Still going strong!

Wat is zacht ?
Goudkleurig of zilverkleurig 'hart' ?
Dikte opgemeten of voelbare rand ergens?
 
jep.. alles werkt ! van toeter tot radiator fan *O*
blokje loopt wel heel mooi. ik zal waarschijnlijk nog moeten wennen aan e.e.a. - zit waarschijnlijk tussen me oren - ik vindt 'm een beetje nerveus aan de voorkant op hoge snelheid.. wheelies in 2e verzet (40T) lukken niet of willen niet lukken of ik ben bang :+ zonder koppeling.. had ik eigenlijk niet verwacht met zo'n schijf achter.

verder wat kleine dingentjes nog; clutch cover zweet nog een beetje (alleen bij serieus stampen :P ) daarnaast nog 'n zweet verhaaltje thv uitgaande as, koppelingstift :? in ieder geval achter het beschermkappie vandaan.. zal ik nog eens goed voor gaan 'zitten'

voor het mooie, moet ik nieuw voortandwiel en ketting hebben - magoe voldoet nog wel, voor die paar honderd km die ik dit jaar ga rijden. Volgende week komen me nieuwe remblokken binnen.. nog iets van 'n echte kettingkast of CF hugger

nu begint het wéér leuk te worden; 'savonds beetje kleine dingen verbeteren, details schoonmaken e.d. :Y

Ik had een pc erop icm filters en bosdempers.
Toen voor -1 en achter +2 tanden gedaan (dus +5 achter)...en in 2 kwam ie niet omhhog puur op gas. Zowel niet bij doorhalen als bij gas dicht/open (kut voor je bak/ketting dus niet aan te raden). Alleen met koppeling kwam ie omhoog...
Te weinig koppel en te zwaar om echt gek mee te doen op het gas.
 
Reed op me vorige TL met 1 tandje meer achter.. En die ging op de koppeling perfect omhoog
Nu ruim 3 jaar later, met een 40 tandwiel en een 'vers' blok uit 2001, gebeurt er gevoelsmatig weinig.. Zal wel aan de gebruiker liggen, durf niet aan die koppeling te hengsten . :+

Wordt ook wat ouder & waarschijnlijk wijzer.. Hoeft allemaal niet zo gek meer hoor (zullen die gasten bij openstaande brug ook gedacht hebben, toen ik vlak voordat de bomen open gingen een lief wolkje van de achterband liet komen) O-)
 
Laatst bewerkt:
Pfffff... 't lag gelukkig aan mij. Vanochtend even tanken en rondje gereden om te controleren of de clutch cover nu eindelijk dicht zou zijn (zweet nog een heel klein beetje).. En toen vanuit het niets op gevoel.. Paar dikke heerlijke balans wheelies neer gezet- ti's net als fietsen, verleer je nooit -

Goeiemorgen ! :W
 
zo, weer terug van Corfu :9~ , zal morgen de OP weer eens bijwerken ;)
 
Vraagje, accu is steeds leeg als ik wilde rijden... Als ik hem oplaad (optimate 4) geeft dat ding aan dat de accu niet kapot is en gewoon goed (groene lampjes). Vanacht heb ik hem weer aan dat ding gehangen omdat hij eergisteren weer leeg was. (2de keer) Waar moet ik nou naar kijken? Massa niet goed, dynamo, startmotor?

Accu klinkt vol (ga ik vandaag even doormeten), maar als ik dan start gaat de startmotor 2x rond en dan lijkt de accu leeg te zijn.
 
Vraagje, accu is steeds leeg als ik wilde rijden... Als ik hem oplaad (optimate 4) geeft dat ding aan dat de accu niet kapot is en gewoon goed (groene lampjes). Vanacht heb ik hem weer aan dat ding gehangen omdat hij eergisteren weer leeg was. (2de keer) Waar moet ik nou naar kijken? Massa niet goed, dynamo, startmotor?

Accu klinkt vol (ga ik vandaag even doormeten), maar als ik dan start gaat de startmotor 2x rond en dan lijkt de accu leeg te zijn.
kan idd heel veel zijn, ik weet wel dat zowel mijn R als mijn huidige S het stukken beter deden na de plus en min mods..

als je je laad systeem wilt controleren moet je het vooral systematisch doen.... een goede leidraad is http://www.electrosport.com/media/pdf/fault-finding-diagram.pdf (dit schema) ;)
 
Vraagje, accu is steeds leeg als ik wilde rijden... Als ik hem oplaad (optimate 4) geeft dat ding aan dat de accu niet kapot is en gewoon goed (groene lampjes). Vanacht heb ik hem weer aan dat ding gehangen omdat hij eergisteren weer leeg was. (2de keer) Waar moet ik nou naar kijken? Massa niet goed, dynamo, startmotor?

Accu klinkt vol (ga ik vandaag even doormeten), maar als ik dan start gaat de startmotor 2x rond en dan lijkt de accu leeg te zijn.

Zou beginnen met het doormeten van de spanningsregelaar. Charingmod al uitgevoerd? Accu wellicht ook ff doormeten.
 
Gast! Die brutale zijn echt te gaaf! Daar willen wij meer van weten!
 


Ik zat heel erg te twijfelen en wil nog steeds op meerdere een proefrit maken.
Maar iedere keer zie ik die advertenties van die MV en denk ... hmm deze is toch net wat mooier.

Heb een proefrit gemaakt op een KTM Superduke .. was wel grappig maar miste echt iets...
CB1000R en SpeedTripple staan ook nog op mijn lijstje.

Het lastige van die MV is dat er niet zoveel van te koop staan (behalve nieuwe). Maarja van een 2 pitter terug naar een 4 pitter. Ik ben heel benieuwd of het is wat ik zoek.
 
Hoezo vindt je de mijne niet mooi :( :P

Thanks.. Maar heb even andere prioriteiten..
Vandaag de dempers weggebracht.. (Zit in het hoge noorden) over 2 weken is me meissie jarig (komen de dempers gelast weer retour) daarbij heb ik het DL1000 idee ook nog niet helemaal over boord gegooid.. Want volgens mij past dat gewoon zonder al te veel poespas..
 
Laatst bewerkt:
iemand een idee of een thema om een benzinetank van een zwarte tls met te airbrushen?
Komt stilaan in vorm, dichting pomp is onderweg, roest in tank is tijdelijk opgelost, andere tank mlet nog in de juiste kleur, daarom spelt het idee om deze te laten airbrushen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan