TL1000 rijders deel 21 - Still going strong!

Gewoon even een relais van ebay halen, kost je hooguit 5€ kan je altijd nog een betere kopen.
 
full


Ook niet verkeerd.....
 
Na de verkoop van mijn RSV mille vorige jaar is de drang naar een 2 cilinder toch weer toe genomen.

Ik heb een TL1000R op het oog, alleen deze heeft geen "race hump". Dus gewoon een passagiers zitje.

Nou heb ik het internet al af gespeurd maar ik kan nergens zo'n ding vinden.

Iemand hier suggesties?
 
Na de verkoop van mijn RSV mille vorige jaar is de drang naar een 2 cilinder toch weer toe genomen.

Ik heb een TL1000R op het oog, alleen deze heeft geen "race hump". Dus gewoon een passagiers zitje.

Nou heb ik het internet al af gespeurd maar ik kan nergens zo'n ding vinden.

Iemand hier suggesties?
welk jaar/kleur? (oftewel welk kleurenschema)
 
Klopt inderdaad... Al is het 10x beter dan zo'n zitje.

Ik houd me wel graag aanbevolen.

Mocht het zover zijn dan stuur ik je even een privebericht.

Thanks iig!
 
wassikweer :W

ondertussen begonnen met de weder-opbouw.
ti's lastig om elke kéér weer tegen iets aan te lopen om er vervolgens achter te komen dat het vervangen moet worden. Had ik eigenlijk op voorhand allemaal moeten controleren en bestellen en niet per fase :N

magoe, wacht nu nog op een nalevering voor rem-onderdelen en 'n stofkappie voor me achternaaf.. lagers had ik wel al ontvangen... :? a.s. zaterdag me voorvork ophalen bij Hyperpro Alphen.. vanavond maar verder met de kabelboom terugplaatsen, alle electra op me gemakkie weer aansluiten ( gelijk even kijken of ik de gap-mod kan realiseren)

ik kwam er gelukkig ook achter, dat ik op me oude frame een beugeltje had laten zitten
nadat ik deze 13 kilo oud aluminium naar de schroot had gebracht :(

bij voorbaat excuus voor de slechte telefoon-foto's :P


full


full


full
 
Laatst bewerkt:
moguhe,

beetje 'te' rustig hierzo.. had beter alles op Tl1000.nl kunnen posten magoe..

'nieuwe' blokkie zit in het 'nieuwe' frame en loopt mooi, heel mooi mag ik wel zeggen :Y
maar allemachtig wat een kabaal uit de ingekorte Remus potten.. misschien iets 'te' :/ wel het gehele uitlaat systeem verzien van nieuwe pakkingen. Voor de rest bijna overal nieuwe lagers ingestopt (voorwiel niet), nieuw vet op alle punten, nieuwe koppeling- en gaskabel; dus rijwiel technisch zit het wel snor. *D

er zat nog wel even met een lekkage van het koelwater (op de aansluiting bij de cilinders) maar dat blijft nu vooralsnog droog, ik denk dat er 0-ring niet helemaal lekker zat. Nu kan dus wél het luchtfilter huis vast erop. nog even bedenken wat ik met de carter onluchting op de achterste cilinder ga doen.. :? Daarna alle electra netjes wegwerken/omleggen.. knipperlichten voor/achter voorzien van weerstandje ivm led verlichting. (per knipperlicht een parallel een weerstandje)

Nu eerst nog even wachten op een bestelling CMSNL en Meylie.. dan kan definitief het achter wiel op zijn plek, daarna alle remdelen wéér installeren en voorzien van nieuwe vloeistoffen.
Dan het blok verwennen met nieuwe olie en filter.. water aftappen en vervangen voor koelvloeistof.

Nu eerst kijken of ik redelijk budgettair het kuip gedeeltje kan voorzien van een fris kleurtje.. :P Aangezien ons koekblik eerdaags links uitgedeukt en gespoten moet worden. misschien kunnen we wat regelen met de schade hersteller.. :$

verzekeren-wegenbelasting en raggen maar :Y
 
Yes... *O*

maandag gaat stabilo® blauwe kleurtje eraf... mijn god wat zal ik blij zijn !
tja, wansmaak is ook smaak. O-)

full


full


foto's zoals hierboven genomen op de dag dat ik 'm kocht.. voor 'n skijtprijsje..
(ontbrak van alles, blok defect, lagers verrot, lekke voorvork, enz.)

Maar damn, dit gaat de goede kant op (volgende foto's die ik ga posten is als de lakdelen erop zitten).. puntbakkie eraf, wheelhugger eraf.. zwarte blok eruit, zilverkleurig blok erin.. ander frame.. zooitje nieuwe spullen erop, zooitje 'nieuwe' spullekes onderweg..

nu nog wat ouwe onderdeeltjes verpatsen om wat van de inleg terug te verdienen.. :X
 
Nou definitieve kleur gekozen.. Vanochtend alles afgegeven en gekozen voor Rosso Andromeda
 
Terug
Bovenaan Onderaan