remlicht doet het niet

blade99

Die hard MF'er
15 nov 2004
478
0
Geldermalsen
Vandaag weze toeren en onderweg werd ik erop gewezen dat mijn remlicht stuk was.
dus ik op de terug weg een nieuw bolletje gehaald en thuis erin gezet.
Maar het licht niet aan het bolletje.
hij doet niet op de voorrem en op de achterrem dus de schakelaartjes zijn wel goed.
het gaat over een bandit 1250 sa.
Heeft iemand hier een mening over of een oplossing alvast bedankt.

blade99
 
OF beide schakelaars defect ( wss niet )

OF een draadbreuk/slechte massa in het stuk na je laatste schakelaar tot de lamp.


Misschien fitting gecorrodeerd? ( heb je al een multimeter tevoorschijn getoverd ? )
 
nou de handel doorgemeten, en op de kabels naar de remschakelaars staat stroom dus geen kabelbreuk.
Dan heb ik eerst de achterrem schakelaar schoongemaakt en met contactspray ingespoten en inderdaad ik heb via het pedaal weer een remlicht.
Maar nog niet via de voorrem dus ook gedemonteerd en schoongemaakt en die werkt nu ook weer.
Waarschijnlijk heeft de achterrem al langer niet gewerkt (die gebruik ik zelden) en is de remschakelaar waarschijnlijk door het vele wassen wat gecorodeerd geweest.
in ieder geval bedankt voor de reacties.
 
nou de handel doorgemeten, en op de kabels naar de remschakelaars staat stroom dus geen kabelbreuk.
Dan heb ik eerst de achterrem schakelaar schoongemaakt en met contactspray ingespoten en inderdaad ik heb via het pedaal weer een remlicht.
Maar nog niet via de voorrem dus ook gedemonteerd en schoongemaakt en die werkt nu ook weer.
Waarschijnlijk heeft de achterrem al langer niet gewerkt (die gebruik ik zelden) en is de remschakelaar waarschijnlijk door het vele wassen wat gecorodeerd geweest.
in ieder geval bedankt voor de reacties.


Daarom vond ik jouw conclusie nogal grappig dat je je remlichtschakelaars uitsloot, dat getuigd van weinig kennis :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan