Mogelijkheid tot eenmalige nickname wijziging! (deel 3)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bolski

MF veteraan
Donateur
29 okt 2003
59.714
94
We krijgen zo nu en dan vragen van mensen of ze hun nickname kunnen wijzigen, bijvoorbeeld omdat ze een andere motor hebben gekocht en ze hun type motor in de nickname hadden staan.

In principe waren we hier nooit echt een voorstander van (zie ook de [FAQ=,]Algemene FAQ[/FAQ]) maar om jullie tegemoet te komen bieden we nu de mogelijkheid tot een éénmalige nicknamewijziging!

Note: Kijk eerst hier of jouw gewenste naam al in gebruik is. Wanneer een naam al wel in gebruik is, maar er nog nooit mee gepost is en al langere tijd niet gebruikt wordt, kun je ook deze naam kiezen. Als er al wel met een naam gepost is, ook al is het maar 1 keer, ook al was het in 2004 of zelfs in 1492, dan wordt de naam NIET weggegeven.
Denk er ook goed over na of je een merk of type motor in je nickname wilt hebben. Wat als je weer een andere motor koopt?

Post in dit topic (liever niet per email) je oude naam en de gewenste nieuwe naam. Wij zullen dit dan zo spoedig mogelijk aanpassen.

Voorbeeld:

Oude Username > Nieuwe Username

Verder is het voor je medeforummers wel handig al je je oude nickname een poosje in je onderschrift o.i.d. laat staan. Op die manier ben je wat makkelijker te herkennen voor je medeforummers na een naamswijziging.

Overigens, let erop dat met het veranderen van je nickname ook je loginnaam wijzigt.

En a.u.b. GEEN offtopic/onzinposts hier in dit topic.


Met de nieuwe software kan je zelf je gebruikersnaam wijzigen via je accountgegevens.
Let op, dit kan maar één keer per jaar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Note: Kijk eerst hier of jouw gewenste naam al in gebruik is. Wanneer een naam al wel in gebruik is, maar er nog nooit mee gepost is en al langere tijd niet gebruikt wordt, kun je ook deze naam kiezen.
Dutch FZ750 -> Dutch ?

Gebruikersnaam bestond al toen ik me registreerde (10 jaar en 10 dagen geleden, gebruiker 5645). Schijnbaar is de naam daarna een keer vrijgekomen want nr 23527 is ook "Dutch". Nul posten, kan niet zien wanneer voor het laatst op MF geweest.
 
Dutch FZ750 -> Dutch ?

Gebruikersnaam bestond al toen ik me registreerde (10 jaar en 10 dagen geleden, gebruiker 5645). Schijnbaar is de naam daarna een keer vrijgekomen want nr 23527 is ook "Dutch". Nul posten, kan niet zien wanneer voor het laatst op MF geweest.
Astu
 
Danku
bth_tup.gif
 
Hallo moderators,

Ik was zo enthousiast om lid te worden van dit forum :Y dat ik mijn nickname verkeerd gespeld heb..

Graag wijzigen van > Peterbenneom naar peterbennekom

Peterbenneom klinkt net alsof ik altijd maar rondjes om de koffiepot aan het rijden ben :+

Alvast bedankt voor de moeite.

Mvg,

Peter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan