Elektrische storing gsxr 600 K3

wake muis

Die hard MF'er
15 mrt 2007
435
0
Hallo sinds een paar jaar heb ik een gsxr 600 K3.
Een tijdje geleden kreeg ik last van een elektrische storing.
Als ik de sleutel in het contact om draai, dan gaat soms de brandstofpomp niet aan het werk.
Vaak is dat zo als de verlichting aan staat.

Als ik de verlichting uit hebt staan, en ik draai het contact om, dan gaat het vaak wel goed, maar als ik dan de verlichting aan zet, dan gaat het dashboard uit, de verlichting voor ook maand de verlichting achter blijft branden. Soms gaat ook de richtingaanwijzers continu branden. Als ik dan de verlichting weer uit zet, komt het dashboard weer en gaat hij van km naar mijlen.

Ik heb er een los kastje voor gearindicator op zitten, een garmin.
Beide heb ik al eens los gehaald bij de accu maar dat loste het probleem niet op.
Voor de rest werkt het contactslot niet lekker.

Iemand een idee?
 
Ja de accu heb ik er nieuw in gedaan.
Het zou best eens uit het contactslot kunnen komen maar de richtingaanwijzers gaan toch niet over het contactslot?

Deze werken ook mee in de storing.
 
Het lijkt erop dat je ergens een massaprobleem hebt. Een berucht punt is de kabelboom rond het balhoofd. Door het draaien van het stuur schuurt de kabel langs het frame en als er een kabeltje doorgeschuurd is dan maakt hij soms contact met het frame met allerlei rare storingen tot gevolg. Het probleem kan ook op allerlei andere plaatsen zitten. Controleer bijvoorbeeld de stekkerverbindingen eens.
Ik weet niet of de K3 al een code sleutel heeft. Als dat het geval is zou je daar eens moeten beginnen, zeker omdat je stelt dat het slot niet goed werkt. Misschien dat de computer de code niet altijd goed ontvangt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan