Deventer en omstreken #3

Lijkt mij wel leuk, wel ff overleggen met Cynthia :+
Kamperen word um hier ook sowieso niet plus we moeten dan tijdig oppas (en geld) regelen :P
 
"MF Deventer goes Eifel interesse peiling":

1. Jelluh :Y
2. Esayin :Y
3. TheZappa :Y
4. Gsxrrr :Y
5. Phantom :Y
6.
7.
8.
9.
10.

OVB'tjes

1. Bikermies :/
2. Natrixz :/

Weekend (vrijdag/zaterdag/zondag) voorstellen zijn ook welkom! *O*

Jullie zijn ook vrij een data te noemen!!!
 
Laatst bewerkt:
Goed bezig Jelluh :)

Ik heb nog geen zomervakantieplannen, geen ploegendienst en geen kinderen ofzo waar ik rekening mee moet houden, behalve het TT-weekend en mijn Harzweekend in september heb ik weinig spannends waar ik rekening mee moet houden qua data. Misschien handig dat degenen die wel met ploegendiensten, oppas, zomervakanties enz. zitten wat data gaan roepen?
 
Laatst bewerkt:
Lijkt mij dat bij een interesse peiling het sowieso OVB is toch? Want voor mij is het net zo goed OVB, afhankelijk van de datum. Maar dat lijkt mij voor iedereen te gelden... Voor het weekend moet ik sowieso vrij vragen van mijn werk!

Anyway, ik heb wel vakantie gepland en ben afhankelijk van de zomervakantie (hoewel, screw skewl!). Dus:
-Weekend van 28 juni
-Weekend van 5 juli, 12 juli, 19 juli
-Weekend van 16 augustus, 23 augustus, 30 augustus

Alleen in augustus heb ik sowieso nog een weekendje weg naar de Eifel, maar wanneer weet ik helaas nog niet.
 
Data weet ik zo niet 1-2-3 en kom ik op terug.

Enig idee hoeveel zoiets zal gaan kosten trouwens? Mss ook niet geheel onbelangrijk in het beslissen om wel of niet mee te gaan (?)
 
Data weet ik zo niet 1-2-3 en kom ik op terug.

Enig idee hoeveel zoiets zal gaan kosten trouwens? Mss ook niet geheel onbelangrijk in het beslissen om wel of niet mee te gaan (?)

Laatste paar jaar heb ik vaak in hotels gezeten waar je rond de 30 euro per nacht (incl. ontbijt) kwijt bent.
Verder een paar curryworsten/schnitzels/biertjes en paar keer (+-5/6 keer??) tanken.
Voor het gemak dus afgerond +- 100 voor de overnachting, +-100 voor het tanken en de rest aan lunch en avondeten en drinken en maak je zo gek als je zelf wil ;)
 
Idd..
Hotel Maas 35 euro per p per n
2 x tanken per dag
Hap en sapje onderweg.
Stuk varken op het bord voor savonds :9
En een paar biertjes bij de sterke verhalen in het hotel savonds
 
"MF Deventer goes Eifel interesse peiling":

1. Jelluh :Y
2. Esayin :Y
3. TheZappa :Y
4. Gsxrrr :Y
5. Phantom :Y
6. Bikermies :Y
7. Natrixz :Y
8. Bubbelbabe :Y
9.
10.

Esayin gaf aan dat iedereen OVB is. Dit is natuurlijk wel zo logisch omdat het om een interesse peiling gaat.

Weekend (vrijdag/zaterdag/zondag) voorstellen zijn ook welkom! *O*

Genoemde data:

-Weekend van 28 juni
-Weekend van 5 juli, 12 juli, 19 juli
-Weekend van 16 augustus, 23 augustus, 30 augustus
 
Laatst bewerkt:
Btw, als ik ga dan gaat Bubbelbabe (Cynthia) ook mee ;)
En vice-versa :+

Dus je mag ons wel gezamelijk erop zetten
 
Laatst bewerkt:
Ik denk er nog even over na, sowieso zit ik ook in ploegendienst en in de vakantieperiode is het eigenlijk niet mogelijk om extra vrij te nemen voor mij.
Ook zit ik een beetje met de financiën :)

db
 
10 man (en een vrouw) is wel een mooi groepje in ieder geval! Maar moet niet veel groter zijn imho ;)
Ik ben voor een weekendje rond de 200-250 euro kwijt, maar dat is incl. de drankavondjes op vrijdag en zaterdag. Maar 200 hou ik sowieso rekening mee ;)
 
Ik wil ook wel mee, denk dat melanie ook we wilt :-)

Persoonlijk ga ik liever 4 dagen, donderdag_zondag, of vrijdag_maandag. Dan heb je 2dagen om daar rond te toeren..
 
10 man is al aan de vele kant. Moet je al bijna met 2 groepen gaan rijden.

Dat klopt maar er zijn er vast wat die wat harder doorrijden dan anderen dus dat 'splitst' zich vanzelf en de snelleren moeten dan desnoods maar ff wachten bij een lastige kruising/splitsing ofzo.
En daarbij om met 10 of misschien nog wel meer man/vrouw een weekend te vinden waarbij iedereen kan :X

Heb in januari met 4 man een weekend proberen te vinden en we kwamen uiteindelijk slechts op een weekend uit dat iedereen kon.
 
heeft er iemand misschien een ketting pons om even mijn nieuwe ketting te klinken,
dan kan ik ook mee rijden . als dat ketting vervangen een beetje vlot gaat :')
 
Terug
Bovenaan Onderaan