Deventer en omstreken #3

denk schade ommenabij de 800 euro... met name cosmetisch, dus te herstellen... Wel weer geld, waar ik van baal... maar goed, had ik idd kallem an moeten doen! ;)

neej zonder gekheid, ik heb geen idee waarom ik daar onderuit ben gegaan.... das wel jammer, want dan had ik er van kunnen leren, nu kan ik dat dus niet. -O-


en nee, heb zelf echt niks, gelukkig! :)
 
Laatst bewerkt:
denk schade ommenabij de 800 euro... met name cosmetisch, dus te herstellen... Wel weer geld, waar ik van baal... maar goed, had ik idd kallem an moeten doen! ;)

neej zonder gekheid, ik heb geen idee waarom ik daar onderuit ben gegaan.... das wel jammer, want dan had ik er van kunnen leren, nu kan ik dat dus niet. -O-


en nee, heb zelf echt niks, gelukkig! :)
Ja gelukkig heb je zelf niks.
 
Als er niet iets tussendoor komt piepen, Jup.

Ik heb nog niet genoeg km's gemaakt de laatste weken :)

db
 
:W

denk schade ommenabij de 800 euro... met name cosmetisch, dus te herstellen... Wel weer geld, waar ik van baal... maar goed, had ik idd kallem an moeten doen! ;)

neej zonder gekheid, ik heb geen idee waarom ik daar onderuit ben gegaan.... das wel jammer, want dan had ik er van kunnen leren, nu kan ik dat dus niet. -O-


en nee, heb zelf echt niks, gelukkig! :)

Balen zeg. Suc6 met herstel.
 
Hoooooi allen,

Zo net weer van't werk, ben kapot :Z


Ooh jah fotootje *O*

Kies er maar 1 of 2.... ;)

86E19304-4245-4C5A-9F8A-210BAEF72D5F-1446-000000DA1D30A231.jpg


BEFC6F7A-23BF-4CB4-AA86-0ED2C9A7FA6D-1446-000000CC67594F9F.jpg


BC573A0F-A262-4D75-918A-8D4FEB45B952-1446-000000CC6D45F6FD.jpg


Volgende week nog mensen naar de SBK's ???????
 
denk schade ommenabij de 800 euro... met name cosmetisch, dus te herstellen... Wel weer geld, waar ik van baal... maar goed, had ik idd kallem an moeten doen! ;)

neej zonder gekheid, ik heb geen idee waarom ik daar onderuit ben gegaan.... das wel jammer, want dan had ik er van kunnen leren, nu kan ik dat dus niet. -O-


en nee, heb zelf echt niks, gelukkig! :)

Ik heb het hele filpje gezien. Lang voor je onderuit gaat zie je concentratieverlies, vermoeidheid. Zou dat kunnen?
 
Ik heb het hele filpje gezien. Lang voor je onderuit gaat zie je concentratieverlies, vermoeidheid. Zou dat kunnen?

De precieze oorzaak ik zo niet te zien maar wel dat hij achter weg brak ( iets te veel geremd ,terug geschakeld , te veel gas erop.) en je was behoorlijk gretig om die ander in te halen. ( ik ken dat wel, heb ik ook)
 
De precieze oorzaak ik zo niet te zien maar wel dat hij achter weg brak ( iets te veel geremd ,terug geschakeld , te veel gas erop.) en je was behoorlijk gretig om die ander in te halen. ( ik ken dat wel, heb ik ook)

Gelukkig heb ik geen ervaring er mee maar het lijkt er op dat ie de bocht redelijk ruim neemt en dan moet je op een gegeven moment strakker insturen .. Te veel druk op de band, hellingshoek..
 
Hoooooi allen,

Zo net weer van't werk, ben kapot :Z


Ooh jah fotootje *O*

Kies er maar 1 of 2.... ;)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Volgende week nog mensen naar de SBK's ???????




:N volgend weekend heb ik late dienst helaas.

Door de week zou ik ook maarzo een keer kunnen hoor, kweet niet wie dan een keer zou willen, laat maar weten :P

Ik zal 1 of 2 foto's straks ff een keer in de OP zetten als ik achter de laptop zit, zit nu op de foon
 
Ik heb het hele filpje gezien. Lang voor je onderuit gaat zie je concentratieverlies, vermoeidheid. Zou dat kunnen?

natuurlijk zou dat kunnen ;)

maar niet dat ik dat idee had.. Ik was op zich vrij safe aan het rijden, niet te hard hoeken en te hard op het gas gaan, wat je ook wel terug hoort int filmpje. En dan had ik ook wel geweten waarom ik er af stuiterde...
Ik ben die sessie gewoon lekker gaan rijden en zoeken naar lijnen, welke versnelling, waar remmen, etc..
Verder wou ik die kerel voor me zeker inhalen, maar niet op een onverantwoorde manier. Ik lag prima in de bocht, hoefde ook niet hard te hoeken, omdat ik de snelheid er al wat uit had gehaald. Kortom, een raadsel voor mij waarom ik er bij ben gaan liggen...

Naja... kan ik mn T weer verwennen! ;)
 
Ik vond het al zo rustig in deel 2, maar ik heb jullie weer gevonden. :W

Jammer dat ik niet bij de LMD kon zijn, helaas heb ik nog steeds problemen met mijn motor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan