Deventer en omstreken #3

Ik loop rond in een Tshirt met het Moto-Sportivo logo op m'n rug in de buurt van onze stand ven Moto-Sportivo.

Heb volgens mij wel met een collega van je gepraat, jij was de hele tijd aan de praat toen ik je aan wilde spreken ;) Was rond een uur of 1.
 
Pfff, gaat ding! Ik ben nu een beetje jaloers.

Ik ga volgende week ook naar de SBK's, samen met een andere ducatist. Wij vertrekken rond half 10 uit Zwolle.

He das toevallig mijn huis staat ook in Zwolle! Ff kijken wat men hier thuis wil gaan doen *O*

P.s ik zie nu pas jouw post richting mij in deeltje 2 :$
Citeer:
Start je toevallig in Heino? Ik ben zondag wel te vinden in Heino maar ik weet nog niet of ik meedoe aan het rondje regio.


En?? Ben jij nog geweest? Ik was er met een clubje van 8 rond 17u errug laat :') ! Wij hebben ons eigen rondje gedaan en niet meegereden met de club ofzo ;)
 
Laatst bewerkt:
Toch jammer dat het de hele week mooi weer is en de temp het weekend weer terug zakt naar de 10 graden... -O-
 
Zeg dat wel!!! Alhoewel ikzelf in het weekend late dienst heb dus voor mij persoonlijk maakt t niet zo heel veel uit O-)
 
Heb volgens mij wel met een collega van je gepraat, jij was de hele tijd aan de praat toen ik je aan wilde spreken ;) Was rond een uur of 1.

Jammer maar we zullen elkaar vast nog wel een keertje tegenkomen als je met de jongens van hier een toertje maakt , ik ga ook wel mee als ik kan
 
Damn Peter, vette pech...
Laat ff horen hoe het gaat/er mee staat!

Heb dit weekend me vrijgezellenfeest! *O*
Ander weekend rijden we graag weer mee :+ 8-)
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal!.
Motorrijdend Deventer bevind zich hier? Haha *D

Ik zal mij even voorstellen.
Jeff, 21 lentes jong, Met een opgefokte brommer onder de kont :')

Groet!
 
Terug
Bovenaan Onderaan