Deventer en omstreken #3

Goedemorgen!!

Vraag voor iemand anders: Weet iemand (of heb je er toevallig 1) nog een tank te vinden voor een Suzuki GS500 (bw: 1989 - 1996)?
 
Ah oke :)
het was iig wel een blauwachtige motor :P

rijd je vaker over de dijk? =)


Kan ik wel eens geweest zijn... Blauwe Blackbird.. En nee, geen container gezien..

Aangenaam! Omstreken telt ook mee, las ik al. Ik kom uit Zutphen. Das redelijk in de buurt, lijkt me.
 
Ik heb gisteren een mooi tochtje gedaan. Deventer, Olst, Wijhe, Wesepe en Raalte. Kan ook andere volgorde zijn hoor. Heb er niet echt opgelet.
In ieder geval een mooi ritje.

Was ook nog even bij de Tex maar geen MF'ers gezien, dus toen maar door geknalt.
 
Murvie, bedankt voor de snelle service. Het wiel zit er weer in.


Geen dank, fijn dat je weer kunt rijden :)

@ Allen, doe er je voordeel mee, en opletten dus, op die crosstourer!. Overigens, rijden ze niet alleen op deze motor als undercover he, dus altijd op blijven letten!

Anderen zijn O.A. donkerblauwe BMW F800GS, donker blauwe BMW K1300GT, beardeux rode BMW R1200RT (te herkennen aan de hele smalle zijkoffers).

Al weet ik niet wat het werk gebied van deze fietsen is, maar iig de achterhoek!

BTW, zondag nog mensen naar de WSBK Assen?
 
:W

Geen dank, fijn dat je weer kunt rijden :)

@ Allen, doe er je voordeel mee, en opletten dus, op die crosstourer!. Overigens, rijden ze niet alleen op deze motor als undercover he, dus altijd op blijven letten!

Anderen zijn O.A. donkerblauwe BMW F800GS, donker blauwe BMW K1300GT, beardeux rode BMW R1200RT (te herkennen aan de hele smalle zijkoffers).

Al weet ik niet wat het werk gebied van deze fietsen is, maar iig de achterhoek!

BTW, zondag nog mensen naar de WSBK Assen?

OK dus iedere Crosstourer en redelijk jonge BMW is dus in feite verdacht. ;)
Behalve se S1000r natuurlijk. ;)

Thanx! Een gewaarschuwde biker telt voor 2. :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan