ultrasoon reinigen

math-max

Die hard MF'er
1 aug 2006
767
0
limburg-noord
hallo wie heeft er een ultrasoonreiniger om voor mij (tegenbetaling natuurlijk) om 3carbrateurs te reinigen,in de buurt van Venray nrd limburg
gr math
 
Ben ik nou zo dom of ligt het toch aan een ander:

Je geeft aan hem afgelopen vrijdag (12 april) bij de dealer gebracht, en vervolgens vraag je (16 april) om een ultrasoonreiniger, dan bied iemand je wat aan, terwijl ze al weggebracht zijn :? En dan "baal" je ook nog omdat je het niet eerder wist? Ik snap er geen bal van :')
 
Laatst bewerkt:
Ben ik nou zo dom of ligt het toch aan een ander:

Je geeft aan hem afgelopen vrijdag (12 april) bij de dealer gebracht, en vervolgens vraag je (16 april) om een ultrasoonreiniger, dan bied iemand je wat aan, terwijl ze al weggebracht zijn :? En dan "baal" je ook nog omdat je het niet eerder wist? Ik snap er geen bal van :')

Degene die op Martell reageerd is niet dezelfde persoon als degene die dit topic geopend heeft.

Mag je zelf bepalen wie er nu dom is :P
 
Ik heb toevallig zelf eentje gekocht bij de Kruidvat....... ik weet het simpel dingetje en lang niet zo goed als de profi's maar voor kleine deeltjes en klokjes enzo werkt het prima!

Kosten overigens maar iets van €20,=
 
Ben ik nou zo dom of ligt het toch aan een ander:

Je geeft aan hem afgelopen vrijdag (12 april) bij de dealer gebracht, en vervolgens vraag je (16 april) om een ultrasoonreiniger, dan bied iemand je wat aan, terwijl ze al weggebracht zijn :? En dan "baal" je ook nog omdat je het niet eerder wist? Ik snap er geen bal van :')
_O-

de TS heeft een S in zijn avatar en die gene die het al heeft gedaan een foto van iemands hoofd... ;)
verwarring alom :P

als het goed gebeuren moet kun je beter via martell iets regelen. zelf kopen kan ook en kan uit maar dan moet je wel VEEL gebruik hebben voor het ding
 
Ben ik nou zo dom of ligt het toch aan een ander:

Je geeft aan hem afgelopen vrijdag (12 april) bij de dealer gebracht, en vervolgens vraag je (16 april) om een ultrasoonreiniger, dan bied iemand je wat aan, terwijl ze al weggebracht zijn :? En dan "baal" je ook nog omdat je het niet eerder wist? Ik snap er geen bal van :')
Gelukkig geef je zelf antwoord op je eigen vraag O-)

:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan