Nog een R1100GS span

Nou? Daggie dervan?

  • Top!

    Stemmen: 4 26,7%
  • Prutser!

    Stemmen: 3 20,0%
  • Hou maar op...

    Stemmen: 4 26,7%
  • Prktpetsk!

    Stemmen: 4 26,7%

  • Totaal aantal stemmers
    15
Ik kreeg na de constatering door de neuroloog te horen dat ik beslist niet meer mocht werken. Niet dat het zo gemakkelijk ging ofzo, maar toch..
 
Hele week gedn ruk kunnen doen, kijken of er morgen nog ergens een gaatje over is. Gelukkig toch slecht weer :+
 
Ik ook, eerste rondje door de straat is een feit, nog wel op twee wielen. Bij de eerste testrit viel hij nog stil, gretvrrrrr, tijd aan het zoeken geweest; he, bij contact inschakelen geen benzinepomp te horen! Boel weer los, stekker losgeschoten. Gelukkig zit deze in de tank, makkelijk bereikbaar :N :N . Nu opgelost, dus stap 1 is gezet. Kijken of morgen de bak eraan kan :)
 
Ik ook, eerste rondje door de straat is een feit, nog wel op twee wielen. Bij de eerste testrit viel hij nog stil, gretvrrrrr, tijd aan het zoeken geweest; he, bij contact inschakelen geen benzinepomp te horen! Boel weer los, stekker losgeschoten. Gelukkig zit deze in de tank, makkelijk bereikbaar :N :N . Nu opgelost, dus stap 1 is gezet. Kijken of morgen de bak eraan kan :)

Er zijn er die zon pomp langs de straatkant geheel opentrekken.
 
Eerste kms zitten erop 8-) wel even weer wennen, en binnenkort de andere achterveer eronder, degene die er nu onder zit dempt niet echt meer :N

Wel een glimlach van oor tot oor *O* *O*
 
Oma wil ook in de bak. Net als alle buurtkinderen, en dan rondjes dior de straat. Kan geen kermisattractie tegenop! 8-)

Vanavond een oud ruitje een flink stuk ingekort, bedoeling is om die lelijke tellers wat te verbergen zonder de turbulentie rond mijn kop terug te krijgen. Verder alleen gereden, andere schokbreker moet er nog onder. Achterband wordt al aardig vierkant en kaal, iemand een idee welke autoband er op een GS velg past? :)
 
Nog een bepaald merk? Wat ik hier zo lees plopt de ene band er minder makkelijk op dan de ander.
 
De bridgestone 175/55r17 (speedsterband) is beter. De bovengenoemde is erg iel als achterband. Voor de overige banden 185 en 195 is naar mijn mening de gs velg te smal.
 
Laatst bewerkt:
135 euro voor een autobandje :o , weet ik meteen weer waarom ik op mijn auto niet van die grote velgen met rolletjes isolatietape er omheen wil :+ .

Is het een idee om een apart topic te maken met een overzicht welke autobanden om een standaard motorvelg geplopt kunnen worden? Er is hier een aantal mensen dat daar de nodige ervaring mee heeft.
 
Dat is allang geopend maar vraag maar raak. Je hebt voor de 4" velg niet zoveel keus als bij de sportvelgen.

Maar wat kost een motorband? Wel appels met appels vergelijken. Het is geen auto en zo'n band rij je flink wat KMS mee.
 
Ik kan dat bandentopic zo niet terug vinden. De speedsterband is niet zo bijzonder maar is duurder omdat hij in kleine oplage word gemaakt. 55 is niet heel laag. Dat is de 165/40 wel. Resultaat is dan kleinere diameter dan de meeste 14 en 15 inch rijders hier.

Er is ook nog een dunlop 185/50r17
 
Dat is allang geopend maar vraag maar raak. Je hebt voor de 4" velg niet zoveel keus als bij de sportvelgen.

Maar wat kost een motorband? Wel appels met appels vergelijken. Het is geen auto en zo'n band rij je flink wat KMS mee.
In vergelijking met een motorband inderdaad geen groot verschil, maar mijn autobandjes zijn aanzienlijk goedkoper. Heb zelf weinig met auto's en snap nooit zo dat mensen daar bakken met geld aan uitgeven, vandaar mijn opmerking. *D
 
Haha dat geld ook voor mij. 14 inch kleine k*t wiellekus onder een oud brik (waar nu gloeiende de dynamo van stuk is :( doodse zonde geld)
 
Terug
Bovenaan Onderaan