Probleem: laarzen+zijstandaard

Oelala

MF'er
27 jan 2012
47
0
Misschien niet echt een techniekvraag, maar dit leek me toch het meest gepaste forum:

Ik rij dus met een Ducati 749. Geweldig mooi vormgegeven zijstandaard heeft dat ding, maar niet zo simpel om naar beneden te krijgen:
122_2002_Intermot2002_Sidezoom%2BDucati_749%2BFull_Left_Side_View.jpg


Nu heb ik onlangs voor heel weinig geld een paar Sidi Vertigo's kunnen kopen, zitten geweldig goed, maar had één ding over het hoofd gezien: door de smalle hak en brede enkel/achillespees bescherming krijg ik die zijstandaard dus niet meer naar beneden.
0120113256_Sidi-Vertigo%20Mega%20GTX%20breedte%20maat.jpg


Ben voor de rest wel zeer tevreden over die laarzen, dus vraag ik liever hier even of iemand een idee heeft voor een oplossing, voor ik ze zelf weer te koop aanbied.

Dus, iemand een ideetje?

(verwijderen van die acchillespees-beschermer gaat wel, maar het rubberen deel dat er rond zit is nog altijd bijna even breed.)
 
Net als je fiets gewoon je motor ook tegen een muur zetten. Een zijstandaard is zooo 2012
:+

On topic: zoals al gezegd, ik zou ook met een mooi inbusje of beugeltjes iets aan mijn zijstandaard maken waardoor je hem wel uit kunt klappen.
 
ja, maar op dat imbusje staat geen ducati logo, én het heeft geen 90 euro gekost.
Dus ik denk niet dat TS dat mooi vindt. :p

Servootje er op, en een knopje aan je stuur.. bzzzzzt, klap. Als een baas.
 
Laatst bewerkt:
ja, maar op dat imbusje staat geen ducati logo, én het heeft geen 90 euro gekost.
Dus ik denk niet dat TS dat mooi vindt. :p

Servootje er op, en een knopje aan je stuur.. bzzzzzt, klap. Als een baas.

:^

of anders gewoon op alle plekken waar je heen gaat, werk, hobby, thuis een voorwiel klem neerzetten.
$(KGrHqJ,!pIFCDQeSgs)BQ0PFm)+g!~~60_84.JPG




Dit is denk ik de verkeerde dag voor sirieuse vragen TS
 
Terug
Bovenaan Onderaan