Suzuki GSX 650 F Kilometerstand

arjan901

Rookie
9 sep 2009
20
0
Beste,

Ik heb niet zoveel verstand van motoren. Ik heb ongeveer 1,5 jaar gereden op een Suzuki GSX 650 F en ben toen helaas onderuit gegaan, motor Total-los :(

Nu ben ik weer van plan om er een aan te schaffen. Bij een dealer staat er één te koop voor een mooie prijs maar heeft een kilometerstand van 39000km.

Mijn vraag is nu of deze kilometerstand al wat aan de hoge kant is wat er voor kan zorgen dat ik meer onderhoudskosten kan krijgen of de levensduur snel achteruit gaat.

Daarbij vind ik 3940 een mooie prijs ervoor, of vinden jullie dat ik er minder voor kan vragen?
 
Beste,

Ik heb niet zoveel verstand van motoren. Ik heb ongeveer 1,5 jaar gereden op een Suzuki GSX 650 F en ben toen helaas onderuit gegaan, motor Total-los :(

Nu ben ik weer van plan om er een aan te schaffen. Bij een dealer staat er één te koop voor een mooie prijs maar heeft een kilometerstand van 39000km.

Mijn vraag is nu of deze kilometerstand al wat aan de hoge kant is wat er voor kan zorgen dat ik meer onderhoudskosten kan krijgen of de levensduur snel achteruit gaat.

Daarbij vind ik 3940 een mooie prijs ervoor, of vinden jullie dat ik er minder voor kan vragen?
bouw jaar ?
 
Laatst bewerkt:
Bouwjaar?

Wat is dat toch altijd met km stand? 39000 das toch niets. Iedereen wil altijd maar een motor die meer stilgestaan heeft dan dat ie gereden heeft. Zolang er normaal op gereden is en gewoon zijn beurten gehad heeft is ie echt niet afgeschreven.
 
Beste,

Ik heb niet zoveel verstand van motoren. Ik heb ongeveer 1,5 jaar gereden op een Suzuki GSX 650 F en ben toen helaas onderuit gegaan, motor Total-los :(

Nu ben ik weer van plan om er een aan te schaffen. Bij een dealer staat er één te koop voor een mooie prijs maar heeft een kilometerstand van 39000km.

Mijn vraag is nu of deze kilometerstand al wat aan de hoge kant is wat er voor kan zorgen dat ik meer onderhoudskosten kan krijgen of de levensduur snel achteruit gaat.

Daarbij vind ik 3940 een mooie prijs ervoor, of vinden jullie dat ik er minder voor kan vragen?

Suzuki GSX 650 F bj 2009?

die heeft er behoorlijke km's mee gemaakt,


niets mis mee toch? betekent dat ie heel betrouwbaar is *O* :W
 
Suzuki GSX 650 F bj 2009?

die heeft er behoorlijke km's mee gemaakt,


niets mis mee toch? betekent dat ie heel betrouwbaar is *O* :W

Das toch wel gemiddeld zo'n 27 km per dag en dat 4 jaar lang dies al compleet afgeschreven:-)

Ik zeg mooie prijs voor jaartal en km's ondanks de crisis. zou er nog proberen er iets vanaf te praten en dan heb je nog jaren lol als ie goed onderhouden is
 
Hij komt uit 2008, aantal km per dag is dus een stukje minder..

Maar opmerkend uit jullie opmerkingen is het dus geen probleem.


ik rijd op de oergixxer en zijn broer, allebei oldskool Suzuki's.

oergixxer heeft 34k op de klok staan, bj 1987
zijn broer 62K, bj 1991

lopen allebei als een naaimachine.
wat was je vraag? :+ 8-)
 
Laatst bewerkt:
Cynisme ten top

Ook nog duidelijke antwoorden op mijn vraag?

heb een CBR 600FS 2001, 63000 km nog geen centje pijn. 39000 is niets voor een motor zeker niet voor 1 van 2008. Als het goed voelt moet je het doen, bij twijfel niet doen. alleen jij kan beslissen en vertrouwen in de verkoper . Wij kunnen je alles vertellen of wijsmaken maar jij rijd er straks op.
 
Laatst bewerkt:
Ik rij op een bandit 600 S uit 2001 toen nieuw gekocht. Het blok is de voorloper van de 650 waar het om gaat maar ik heb er nu een ton mee gereden zonder problemen en hij loopt als een zonnetje. Dus die 39000 km is niks is net ingereden.
 
Ik rij op een bandit 600 S uit 2001 toen nieuw gekocht. Het blok is de voorloper van de 650 waar het om gaat maar ik heb er nu een ton mee gereden zonder problemen en hij loopt als een zonnetje. Dus die 39000 km is niks is net ingereden.

Het blok van de GSX650F is totaal nieuw en absoluut geen doorontwikkeling van het SACS blok!!

Overigs wel zeker net zo betrouwbaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan