GSX-R600 K9 rammelende kuipruit / voorkuip

waaromikniet

MF'er
14 mei 2009
110
0
Delfzijl
Hallo,

Onder het rijden, en alleen bij bepaalde toerentallen rammelt mijn kuipruit / voorkuip.
Als ik dan onder het rijden het linkerdeel van de voorkuip vast pak op de plek waaraan de kuipruit zit vast geschroefd dan houdt het op. Ik heb toen ik thuis kwam alle schroeven aangedraaid. Een aantal zaten namelijk niet helemaal goed vast gedraaid. Echter na een tweede rit blijft het geluid. En dan vooral bij hogere toerentallen in bv de 2e en 3e versnelling.

Iemand dit ook gehad? Nog ideeën wat ik zou kunnen proberen?

Groet
Danny
 
Heb precies hetzelfde gehad, er zitten wat stukjes schuim tussen je kuip en koplampunit daar moet je ff dikkere tussen stoppen.
Ik heb meerdere lagen glasband op elkaar er tussen geplakt.
Trek er maar een zondagmiddagje voor uit, want die topkuip moet er helemaal af met lamp en al en dan kun je het uit elkaar halen. (echt een schijtklus als je het mij vraagt :X )
Ik heb het afgelopen winter gedaan en bij mij is het nu weg.

succes !
 
Heb precies hetzelfde gehad, er zitten wat stukjes schuim tussen je kuip en koplampunit daar moet je ff dikkere tussen stoppen.
Ik heb meerdere lagen glasband op elkaar er tussen geplakt.
Trek er maar een zondagmiddagje voor uit, want die topkuip moet er helemaal af met lamp en al en dan kun je het uit elkaar halen. (echt een schijtklus als je het mij vraagt :X )
Ik heb het afgelopen winter gedaan en bij mij is het nu weg.

succes !
:^

deze dus:
full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan