mini HID xenon vraagje

longjohn

MF veteraan
1 sep 2004
1.756
9
's-Hertogenbosch
Op internet kom je veel van die gasten tegen die van die mini HID xenon kits verkopen.
Eigenlijk hoor je je koplamp open te prutsen en deze in die bestaande behuizing op de plek van de orginele H4 lamp te bevestigen.
Nu wil ik zoiets in mijn race kuip inbouwen.
Oftewel dan komt hij niet achter glas maar open en blood bereikbaar voor regenwater.
Kan dat?
Of is dat spul te water gevoelig?
Ik kan nergens voorbeelden van zoiets vinden, wie weet of het kan?
Is er ook ergens een toko die ze verkoopt met "E" nummer?
Wat is een okee merk (prijs kwaliteit), op internet vind je veelal van dat vaag chinees spul, lekker goedkoop maar ik kom graag verlicht thuis....

full


Of zoiets als dit HID headlight H4 white angel eye rim projector lens | eBay
 
Laatst bewerkt:
Die modellen van die site verlichtingkopen van hierboven ken ik.
Daar heb ik echter niets aan want ik heb geen behuizing om ze in te stoppen.
Ik heb een race kuip waar ik een rond gat in ga zagen, en dan een lamp achter monteer.
Deze xenon leek me leuk, gezien die een hoge opbrengst hebben en toch klein kwa afmeting zijn.
 
Stuur een mail naar de ebay verkoper.

btw 80% van de xenon komt uit china en er zijn maar een paar fabrieken.
Enige wat anders is dat is de sticker, dus wil je meer betalen voor een andere sticker.

Rij al jaren met een "vaag" china xenon in de motor en ook in de auto zonder ooit problemen gehad te hebben.
 
Intussen antwoord van de verkoper gehad.
Die gast antwoord lekker snel maar moet in de politiek, hij schrijft niet dat hij waterdicht is, maar ook dat hij het niet is.
Hij draait er mooi omheen en schrijft dat hij bedoeld is om in een behuizing geplaatst te worden.

Oftewel intussen aan het doorzoeken geweesd en dit gevonden..

2" MOTORCYCLE BI-XENON HID KIT Angel Devil Eye Headlight Projector Len+ballast | eBay
Je kan de kleur van de lampen opgeven, en wat staat in de text...

"security : 100% water proof construction, you can submerge the entire kit in the water and it will function correctly. When any accidents occur, the ballast will immediately cut off electricity to avoid any harm."

Dat is andere koek.
En voor mij als Hollander, hij is nog goedkoper ook.
Nogsteeds vaag Chinees, maar zoals hierboven al geschreven, wat is tegenwoordig niet vaag kwa afkomst.
 
Terug
Bovenaan Onderaan