motor valt uit

Timbo1987

Rookie
25 apr 2013
2
0
Hallo,

Gisteren voor het eerst sinds 5 maanden weer de motor gestart. Nadat ik nieuwe benzine getankt had heb ik ruim 1,5 uur gereden. Plots viel mijn motor uit toen ik voor het stoplicht stond. Opnieuw gestart en verder gereden, even later bij de rotonde viel hij weer uit (laag toerental). Bijna thuis aangekomen viel hij opnieuw uit en was de accu volledig weg. Opnieuw proberen te starten maar de motor deed niks meer.

Vandaag opnieuw geprobeerd maar als ik het contact omdraai dan branden de lampjes van de accu heel licht op en starten doet hij niet meer.

Nu de vraag; Wat is het probleem? Zo te merken in ieder geval iets met de stroom/accu.

Wie kan mij helpen. Alvast bedankt.

Groet Tim
 
Dat dacht ik ook de accu maar hij kan de motor dan uitvallen tijdens het rijden of bij lage toeren? Tnx voor de 'how to...'

Dynamo genereert te weinig power voor de vonkjes, simpel gezegd. De ene motor is hier gevoeliger voor dan de andere. Mijn div600 zou t volgens mij nog zonder accu doen terwijl een gsx600f niet meer fatsoenlijk te rijden is.

Dus mijn gok is de accu=dood, als in je moet een nieuwe kopen hij is niet meer op te laden. Maar meten is weten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan