MT-03 Valt uit

Jooksie

Rookie
19 mei 2012
19
0
Den Haag/Zeist (ouders)
Beste Lezers,

Sinds zaterdag op mijn mt-03 een setje Leovince uitlaten gemonteerd en DB-killer zit er gewoon nog in. Nu is de motor inmiddels al 4 keer (zonder verklaarbare reden) uitgevallen. Op de snelweg gebeurt het niet, maar meestal zo rond de 50-60, 1 keer toen ik optrok, maar ook gewoon als ik rustig doorrijd... De motor loopt wel meteen weer goed door als ik m start...
Is dit een gevalletje laten afstellen?

Groetjes
 
ja injectie, dus als die uitvalt druk ik 't knopje in en ik kan gewoon weer verder...

probeer je ecu is te resetten
even je min pool van je accu los voor 30 min ( werkt bij veranderingen bij auto's soms )
en als je die hebt je lambdasonde stekker los te halen ( zit op je uitlaat spruitstuk )
even het kabeltje volgen naar de stekker .
dan switcht je ecu naar een basic map en kijkt niet meer naar je uitstoot
je krijgt dan wel fout melding maar maakt even niet uit .

bij me sv is die ook afgekoppeld na sportuitlaat en k&n + afstellen
 
Staat los van de uitlaat. Controleer ook even die stomme zaken zoals de zijstandaard-beveiliging, is die niet brak, of andere contacten die tijdens de montage van de uitlaat van positie kunnen zijn veranderd.
 
top, ik ga het even allemaal checken, ik heb wel zo een vermoeden.
Aangezien mijn accu onder mn tank zit heeft de vorige eigenaar 2 kabeltje van de accu naar de buddy seat gelegd zodat je makkelijk een lader erop kan zetten, misschien raken die draadjes het frame aan ;) zou dat iets kunnen zijn?
 
top, ik ga het even allemaal checken, ik heb wel zo een vermoeden.
Aangezien mijn accu onder mn tank zit heeft de vorige eigenaar 2 kabeltje van de accu naar de buddy seat gelegd zodat je makkelijk een lader erop kan zetten, misschien raken die draadjes het frame aan ;) zou dat iets kunnen zijn?

wat bolski zegt dacht ik ook aan idd . check die draadjes :Y
maar omdat het ineens na je uitlaat montage optrad vond ik het vaag
tenzij je idd met stekkertjes heb lopen kutten
 
Terug
Bovenaan Onderaan