Cagiva Raptor/ TL 1000 klappen alleen uit rechter demper!!

Oppie

MF veteraan
10 nov 2004
6.272
0
Spijkenisse
Hallo allemaal!!

Ik heb een Cagiva Raptor (ja heb er weer één :) )
Nu heb ik het volgende voorval/probleem/raadsel..
Als ik 'm start en bij stationair draaien komen er bij de rechter demper veel hardere klappen uit.
Als ik ga rijden dan hoor je de rechter demper bij lage toeren echt een soort knetteren en loopt de motor een soort te hikken.
Bij een hoger toerental dan gaat dit weer weg..
Vooral in de stad rijden met een gangetje of 50 a 60 met het verkeer mee is het zeer vervelend, zodra je gasgeeft wil de motor eerst niet en maakt hij dus een hoop kabaal en dan opeens schiet hij vooruit.

Nu is hij al 3X terug geweest bij ruud fredriks in Goes op de bank om alles af te stellen en staat hij gewoon perfect afgesteld...

WIE heeft er nog meer suggesties wat de oorzaak kan zijn hiervan??

We hebben nu Bougies bekeken en ondanks dat ze goed waren voor de zekerheid vervangen.
Luchtfilter is schoon en goed
Powercommander III zit erop en is dus al 3X afgesteld maar haalt niks uit. (wel qua vermogen maar niet qua probleem)
ALLE stekkers zijn met contactspray bewerkt.

HELP!!!!!!
 
Lijkt me toch dat er een cilinder niet meedoet, aangezien je blijkbaar ook vermogensverlies hebt.
Bobine(s) al gecontroleerd?


Uhm nou ja vermogen verlies.... ja op het moment dat het gebeurd dan is het net of de ontsteking ernaast zit ofzo maar zodra je dan ff van het gas gaat en dan opnieuw opbouwd dan loopt hij als een zonnetje.

Uiteindelijk met 114 achterwiel PK's kan je niet echt van vermogen verlies spreken.

Ik ga het uiteraard wel even aankaarten want bobine is onderdeel ontsteking...... toch? :X

thnx voor de tip :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan