N.O.P. Topic Deeltje 12 - "Bij twijfel, gas dr bij"

Pietje Marchal gaat ook best snel

Er is niet veel geschreven de laatste tijd...op ons noppersforum...komt natuurlijk door de watts.app
full
 
Laatst bewerkt:
Geen regen gehad zondag? Hier hebben we nog wel een beetje regen gehad. En hoe zit het met jullie route keuze, rijgedrag tijdens de route en gemiddelde leeftijd? :p
 
Geen regen gehad zondag? Hier hebben we nog wel een beetje regen gehad. En hoe zit het met jullie route keuze, rijgedrag tijdens de route en gemiddelde leeftijd? :p

Als je even de moeite neemt om dit topic door te bladeren kom je er snel genoeg achter ;)
Weet niet waar jij op rijdt maar in de openingspost staan geen choppers _O- al zijn die wel welkom natuurlijk :+
 
Even kijken.. 79 pagina's uhh nee dat gaan we niet doen, de begin post heb ik zeker gezien maar dat wil niet zeggen dat jullie allemaal al knie schrapend door de bochten gaan.
Ik rij zelf op een zx6r.
 
Ik rij een ktm 1190 adventure daar kan je geen kneesliders down mee doen en we rijden altijd rustig :P

Gemiddelde leeftijd was afgelopen zondag al wel bijna pensioengerechtigd _O-
 
Ik proef een heel klein beetje sarcasme hierboven :p
Niet dat ik altijd kneiter hard door de bochten vlieg maar ik ben aan het oefenen..
 
Ik doelde eigenlijk op het bericht van vtronald haha.
Natuurlijk snap ik wel waarom je jaloers bent op een zx6r rijder, beter kan je niet rijden toch ;)
 
Broekie nog wel, toen hij werd geboren dachten mijn ouders er nog niet eens over na om mij te maken. Ik kom uit 1990 namelijk haha.
Dat rest zich dan nog niet verplaatst op een te lawaaierige fiets met een te groot stuur en motor, de polderlucht zal jullie dan wel jong houden :}
 
_O- _O- je zal je vast vermaken tussen de oude knarren

Vandaag denk ik ff bij Brian langs om achterband je te vervangen #vakantievoorbereiding
 
full


Voordat ik een motor wou zou kopen had ik voor mijzelf een budget vast gesteld en eigenlijk is een zx6r dan de enige mooie motor die er voor dat geld te vinden is. Achteraf ook helemaal geen spijt van :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan