N.O.P. Topic Deeltje 12 - "Bij twijfel, gas dr bij"

Hallo! Hier Michiel, ik woon in Vollenhove en heb nog maar kort mijn rijbewijs. In de OP zie ik vooral veel racers, zijn er in de omgeving nop ook nog mensen met een chopper ofzo?
 
heb van alles....racer, naked, caferacer, allroad...

maar geen chopper... Komt nog wel eens erbij...een harley dyna sport super glide iets.
 
Het rijdt best lekker als je van a naar b wil of een toertochtje doet. Het snelle bochtenwerk vindt ie geloof ik niet zo leuk met die dikke banden. Alhoewel dat ook zo kan lijken omdat hij de laatste 10 jaar heel weinig gereden heeft en dan vooral toertochtjes door mijn kameraad die nog op de Berini heeft afgereden en dus geen avb en avd heeft gehad. Waarmee ik niet wil zeggen dat je dan niet kunt rijden, maar ik vond het avb-deel erg leerzaam. Al was de instructrice ook wel erg precies (en blij toe)
 
Meld me bij deze aan als nieuweling in de groep ;) loc: Emmeloord motors: CMX 450/ CB1000R


full

full
 
*schop*

Ik nieuw hier. :+

Zijn er nog NOP'ers die naar Dutch Motorcycle Festival gaan?
 
Rustig hier inderdaad, jullie zijn meer op Facebook te vinden nu toch?

Even een vraagje: hebben jullie nog fijne adresjes om een motor te huren? Of iemand met motorshare? Zelf ook al wat gezocht, maar zou ook graag ervaringen horen als die er zijn. Gaat om 1 volle dag. Ik wil voor vaderdag mijn vader een dag touren kado doen samen met mijn broer, alleen beschikken we op 't moment niet meer over 3 motoren. Liefst omgeving Emmeloord/Steenwijk/Wolvega. Thanks alvast!
 
Terug
Bovenaan Onderaan