MF 't Gooi Nummer 137 > waar blijft de lente

Status
Niet open voor verdere reacties.
wkhap2512.jpg
 
Goedemorgen Gooi :W

Coon: net pakkie 8-)

X: puppielove , lastig lastig. Grote topkoffer monteren en meenemen :]

Nachtritje van 400ss: beetje vroeg, is meestal rond 21 juni ;)
 
Quintus Boegem uit de OP gooien ?

er staat nog een foto van je oude brommert in de OP

Plexat
Lankho09
GroteVoet
Fast'nSweet
DJ_Bartezzz
sunny

Meer dan terecht lijkt me:) Ik post ook bijna nooit iets, vind het wel leuk om af en toe mee te lezen en heb een stuk of tien van jullie ontmoet. Stuk voor stuk hele leuke mensen. Hoop dat ik nog wel zo nu en dan welkom ben bij een ritje?:) :]
 
Ik ga rond 12 Juli drie weken naar de dolomieten met mn vriendin!:) We gaan camperen(hoop dat dat goed gaat komen;p) De eerste bagagerollen en het bagagerek is al aangeschaft:)

Dit is een globaal idee van de route die we gaan rijden:


Ik ga een Garmin 350LM aanschaffen en hopen dat ik dat apparaat tegen die tijd een beetje de baas ben;p

Iemand tips en trucs over een trip naar de Dolomieten?:) Reservebillen ben ik al naar op zoek want ik ga op een Gsxr 600 en heb niet veel spek op mn reet...

En zijn hier nog mensen die 15 mei op Assen rijden met Racecracks? Ik heb al geboekt, nu nog hopen op mooi weer:)
 
Kan deze dan ook in de OP :

full


en deze :

full



Of zal ik maar een collage maken ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ga rond 12 Juli drie weken naar de dolomieten met mn vriendin!:) We gaan camperen(hoop dat dat goed gaat komen;p) De eerste bagagerollen en het bagagerek is al aangeschaft:)

Dit is een globaal idee van de route die we gaan rijden:
[~[url="http://i680.photobucket.com/albums/vv165/QuintusBoegem/Gsxr-600%20k4/HappytimesmetMila.png"]afbeelding~][/URL]

Ik ga een Garmin 350LM aanschaffen en hopen dat ik dat apparaat tegen die tijd een beetje de baas ben;p

Iemand tips en trucs over een trip naar de Dolomieten?:) Reservebillen ben ik al naar op zoek want ik ga op een Gsxr 600 en heb niet veel spek op mn reet...
Prachtig mooi daar, je rondje is te kort :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan