MF 't Gooi Nummer 137 > waar blijft de lente

Status
Niet open voor verdere reacties.
Check!! *D

Gisteren de roadbooks binnen gekregen van de Oost Europa Rally. F*******k wat begint dat te kriebelen zeg...
full
full
full


DSCF2075.jpg


DSCF2083.jpg


:]

En op de meest bijzondere plekjes ff wat drinken en genieten van de vrijheid.

DSCF2129.jpg


Goed... en nu nog een lekker wijf op achterlijke vette tweetakt!! :9

462480_286999694715542_400464311_o.jpg


Compleet! :Y
Wat heeft een man nog meer nodig?? :+
 
Laatst bewerkt:
:9 lekkah

Ik ga rond 12 Juli drie weken naar de dolomieten met mn vriendin!:) We gaan camperen(hoop dat dat goed gaat komen;p) De eerste bagagerollen en het bagagerek is al aangeschaft:)

Dit is een globaal idee van de route die we gaan rijden:
[~[url="http://i680.photobucket.com/albums/vv165/QuintusBoegem/Gsxr-600%20k4/HappytimesmetMila.png"]afbeelding~][/URL]

Ik ga een Garmin 350LM aanschaffen en hopen dat ik dat apparaat tegen die tijd een beetje de baas ben;p

Iemand tips en trucs over een trip naar de Dolomieten?:) Reservebillen ben ik al naar op zoek want ik ga op een Gsxr 600 en heb niet veel spek op mn reet...

En zijn hier nog mensen die 15 mei op Assen rijden met Racecracks? Ik heb al geboekt, nu nog hopen op mooi weer:)
je hebt hier een rondje van 4 a 5 dagen .... oh wacht een SS 6 dagen :')

..en dan ineens begint ie te posten.. :')
:^ _O-

Nee, da's de Street Triple

[afbeelding]

:+
:X daarom had je dus geen street maar speed :')

OMG :X

:^

Hopelijk gaat het herstel voorspoedig
:^

foto's

vanmorgen naar lelystad geweest om zeilen op te halen, daarna vast gezet op giek en gaffel, vanmiddag zomerbandje onder het koekblik gelegd en topkoffer van me motor afgeschroeft en DB killer eruit })

@achi waar blijven de blubber foto's van X ?

@foto's OP
Wil je zelf in de OP met je foto: max breedte 630 pixels en 100Kb en geupload op MF zelf!

morgen nog een ritje ?
 
Laatst bewerkt:
Zomaar een voorbeeldje uit één van de roadbooks!

full


Die stempel op de Hill top zal ik moeten verzorgen. Beetje vloekende deelnemers ontvangen... :')
Smerig bergje om helemaal boven te komen! :9
 
Laatst bewerkt:
Mooi topie Bartje 21/2 Yes, tweetakten en mooie vrouwen, leuker kan je het niet maken :9 (gelukkig komt de dame uit een ander bouwjaar dan de motor)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat zijn beste en nare klappen.
Ik hoop maar dat het weer helemaal herstelt.
Daar zal nog wel de nodige tijd over heen gaan.
Revalidatie... het is maar de vraag of zoiets weer echt 100% wordt.
Tijd zal het leren...
Zelf sta ik altijd te griezelen als mijn pa het dak op gaat.... ik wordt daar naar van.
Daarom dus.... bah. :r


Bah bah, das niet goed zeg -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan