MF 't Gooi Nummer 137 > waar blijft de lente

Status
Niet open voor verdere reacties.
Morgen misschien maar weer een ritje maken.
't Is bijna een week geleden dat we op de motor zaten, ik begin 't weer te missen :P

full
 
:+

Nou, het rijdt weer... Met een kwartier vertraging, maar goed... Tot nog toe een punctualiteit van 97% op treinen die minder dan 3 minuten later dan de dienstregeling zegt arriveren. Niet slecht, dus.

MF 't Gooi über die Grenze. Edition August 2013:

Mijn voorstel is van vrijdag 9 augustus t/m maandag 12 augustus. Dat sluit perfect aan op mijn zomervakantie in Saarburg!

Reisdoel maakt me niet zoveel uit; Zwarte Woud, Elzas, of wat dan ook.

Wat vinden jullie??? :]
ja klingt gut, ja sehr gut. Ich bin so schön, dass Datum

Er liggen 5 kilo tomaten, 16 paprika's, venkel, een zak wortels en takjes verse basilicum op het aanrechtblad, drie maal raden wat dat moet worden :9
klinkt als ...... 1 woord 2 lettergrepen ... :+

Oude OP foto voldeed al even niet...
Maar nieuwe brommert zat er aan te komen!! :] :9~

nu dus ook een nieuwe OP Foto :)
[afbeelding]
aangepast

:}

ga nog even route maken , hsum amerongen, veenedaal enz.
vooor mensen die meer ervaring hebben dat ik ...... eerst zien dan geloven. :+
 
Ro: goe gewerkt jochie ;)

Jaapie; :')

Mfmm: geen idee nog :N

Lied Kaandorp; pareltje is het!! *D

Mel: hoest met de kleine? *D *D

Slaperts: truste peeps ;)

Rest;


*O* *O* Goeeeeedemorgen!! *O* *O*
 
Zo vespa inladen voor een ritje met de vespaclub, 70km met een snelheid van 40/50
Tot vanavond laat :+
 
word er nog een klein ritje gedaan zo ja hoe laat?

kleine gaat de goede kant op, parkje zit 3 meter van mijn huis en
doet daar gaat behoefte of ik moet het net niet zíen.
voor de rest rent ze als ee malle door de tuin haha

ja idd wie gaan er 12 mei
 
Nou, het rijdt weer... Met een kwartier vertraging, maar goed... Tot nog toe een punctualiteit van 97% op treinen die minder dan 3 minuten later dan de dienstregeling zegt arriveren. Niet slecht, dus.

MF 't Gooi über die Grenze. Edition August 2013:

Mijn voorstel is van vrijdag 9 augustus t/m maandag 12 augustus. Dat sluit perfect aan op mijn zomervakantie in Saarburg!

Reisdoel maakt me niet zoveel uit; Zwarte Woud, Elzas, of wat dan ook.

Wat vinden jullie??? :]


Komt slecht uit..... de dag van vertrek worden WB en ik wakker boven op de Grossglockner.
 
Koffie... Heerlijk hoor... eindelijk weer de dagen dat er een zonnetje door komt in de ochtend... krijg je meteen zin in de dag... Vandaag maar eens de motor wassen :)


Ow ene is voor mij nog te vroeg om te bepalen of ik dan kan enzo. De wil is er wel, maar zie het tegen die tijd wel of het lukt of niet.:

MF 't Gooi über die Grenze. Edition August 2013:

Mijn voorstel is van vrijdag 9 augustus t/m maandag 12 augustus. Dat sluit perfect aan op mijn zomervakantie in Saarburg!

Reisdoel maakt me niet zoveel uit; Zwarte Woud, Elzas, of wat dan ook.
 
Laatst bewerkt:
Motor wassen..... goed plan :P



12 mei zit ik nog met zwemles vrees ik, dus kan niets plannen :N
 
Hier zit er ook een met motorwas-stress :P
Ja, naar de Eifel geweest en nu zijn ze vies :?

Maar goed, 't is er lekker weer voor, dus waarom niet.

Ritje vanmiddag: zo eerst even sporten.
M'n zusje komt vanmiddag en ik heb een verrassing voor haar *D 8-)
Hangt er even van af hoe laat ze komt of we daarvoor nog even kunnen gaan rijden.
Hoor ik hopelijk straks en dan kunnen we een plan trekken.
 
12 mei ga ik met n plukje GSR-en naar de MM :]

En straks ga ik Corvette's kijken in de Meern bij het AC en daarna door naar Den Haag :]
Iemand de N228 tussen Montfoort en Gouda wel eens gereden? Waan me daar altijd in Frankrijk, mooie weg, vorig jaar mooi nieuw asfalt gelegd! *D
 
Vanmorgen vroeg een lekker stukje gereden op de KR1s. Zo meteen met het gezin op stap, zo verdelen we het een beetje eerlijk :Y

Dus rijers, :] 'ze, het is best wel lekker weer :Y

Eind van de middag lekker tomaten - paprika soep maken *O*
 
Laatst bewerkt door een moderator:
mogguh!

MFMM, gaat 'm niet worden, dat lange weekend lekker de hort op met tentje 8-) , alleen geen idee waarheen nog :+
 
@Lied Kaandorp: Mooi! :}

@MFMM: kom dan uit Groningen vandaan, moederdag en avonddienst.. Gaat leuke puzzel worden :')

@Augustus ritje: doen! :] Misschien een of twee daagjes aan vastplakken?? :)

@Vandaag: mooi weer! Ga zo ook even een klein rondje doen. Niet echt wat in mn hoofd qua doel enzo, maar niet al te lang. Anders ben ik vannacht weer niks.. :Z
 
Laatst bewerkt:
:W

giga zwaaipost *O*

@ Gooi over de grenzen, don't know... nog geen echte vakantie plannen gemaakt, misschien een jaartje niet...
 
DJ_Bartezz net gespot, Hilversum, Geert van Mesdagweg.

Reed heel even achter je in het koekblik. Heel even, omdat je niet mag inhalen over doorgetrokken strepen, boefje. :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan