MF 't Gooi Nummer 137 > waar blijft de lente

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik las net dat Xtra z'n motor ging wassen, die kan inderdaad wel een sopje gebruiken, dus dacht ineens aan de blubberfoto die Achi zou plaatsen. Waar blijft ie??? :?

@Bastard; brikkie gekocht voor m'n zusje. Ze weet nergens van, we zouden 'm vandaag geven als ze kwam eten. Stuurt die muts alleen een berichtje dat ze niet komt omdat ze hoofdpijn heeft -O-
Dus het lijkt erop dat we dat ding nu maar gaan brengen. Geen motorrijden dan dus :N
 
Morgen regent 't :/


Dinsdag wel lekker weer, dus dan de BMW maar ff pakken denk ik.
Al dat koninginne gedoe hoef ik niet :N


Die eerst maar 's ontblubberen idd.


Prima middagje om buiten te spelen :)
 
Misschien ;)

Ook de plannen die ik voor morgen had (dierentuin met andere zus en haar jongens) gaan niet door. Het wordt frisjes en een beetje twijfelachtig weer morgen, niet zo mooi als vandaag.

Houden we morgen nog wel ff contact. Als het nat is komt His Lordship toch de garage niet uit....
 
Ik las net dat Xtra z'n motor ging wassen, die kan inderdaad wel een sopje gebruiken, dus dacht ineens aan de blubberfoto die Achi zou plaatsen. Waar blijft ie??? :?

@Bastard; brikkie gekocht voor m'n zusje. Ze weet nergens van, we zouden 'm vandaag geven als ze kwam eten. Stuurt die muts alleen een berichtje dat ze niet komt omdat ze hoofdpijn heeft -O-
Dus het lijkt erop dat we dat ding nu maar gaan brengen. Geen motorrijden dan dus :N


Brikkie gelukt dus :)

Fotootje ; Oh ja :/
 
Ik las net dat Xtra z'n motor ging wassen, die kan inderdaad wel een sopje gebruiken, dus dacht ineens aan de blubberfoto die Achi zou plaatsen. Waar blijft ie??? :?

@Bastard; brikkie gekocht voor m'n zusje. Ze weet nergens van, we zouden 'm vandaag geven als ze kwam eten. Stuurt die muts alleen een berichtje dat ze niet komt omdat ze hoofdpijn heeft -O-
Dus het lijkt erop dat we dat ding nu maar gaan brengen. Geen motorrijden dan dus :N

Ohh kijk is aan wat leuk zeg !! Ben benieuwd naar de reactie van je zusje *D
 
Ik weet eigenlijk niet of zusje hier mee leest.
Denk 't niet hoor, maar ja, je weet maar nooit.
Ze is wel motorminded....

Vertel later wel wat meer ;)
Zusje komt zo toch met de trein vanuit Zwolle deze kant op, dus plan wordt uitgevoerd zoals bedacht.


*O* *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Redelijk uit het veld geslagen en uiteraard janken van blijdschap. Was erg leuk. :Y
jij ook janken?

$T2eC16J,!%290E9s37FbcFBRfDMHssgg~~60_85.JPG
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan