MF 't Gooi Nummer 137 > waar blijft de lente

Status
Niet open voor verdere reacties.
full
:')
 
De broertjes uit Vleuten nog steeds niet terecht.

Nou hoorde ik vanmorgen dat de politie een paar dagen geleden beelden van de auto had laten zien.
Gister is dat door een voertuig-deskundige nog eens bekeken.

En wat bleek > De auto op de beelden had 2 deuren te weinig '( |( |( |(

Met zulke rechercheurs....... goed speurwerk. Ga dat de moeder van die ventjes 's uitleggen :')
 
De broertjes uit Vleuten nog steeds niet terecht.

Nou hoorde ik vanmorgen dat de politie een paar dagen geleden beelden van de auto had laten zien.
Gister is dat door een voertuig-deskundige nog eens bekeken.

En wat bleek > De auto op de beelden had 2 deuren te weinig '( |( |( |(

Met zulke rechercheurs....... goed speurwerk. Ga dat de moeder van die ventjes 's uitleggen :')
fouten zijn menselijk, maar in sommige beroepen begrijpen mensen niet dat daar ook fouten gemaakt worden
 
De broertjes uit Vleuten nog steeds niet terecht.

Nou hoorde ik vanmorgen dat de politie een paar dagen geleden beelden van de auto had laten zien.
Gister is dat door een voertuig-deskundige nog eens bekeken.

En wat bleek > De auto op de beelden had 2 deuren te weinig '( |( |( |(

Met zulke rechercheurs....... goed speurwerk. Ga dat de moeder van die ventjes 's uitleggen :')


-O-



Fouten komen in elk vak voor.....in het ene wegen ze alleen soms wat zwaarder dan in het andere :/ -O-
 
Hoe triest ook, maar je hoeft er ondertussen toch al niet echt op te rekenen dat je die kinderen levend terug vind, dus echt veel kwaad doet het ook weer niet.

Is wel een beetje boel knullig, maar dan hebben we het ook over een overheidsinstelling, dus wat is er nieuw?
 
Is wel een beetje boel knullig, maar dan hebben we het ook over een overheidsinstelling, dus wat is er nieuw?
Ik was nog zo naief te geloven dat ze wel een 3 deurs en een 5 deurs autootje uit elkaar konden houden :$



Het zal vast niet, maar ik hoop dat de heren vanaf vandaag naar parkeerbeheer mogen.
 
Ik snap dat jullie je er druk over maken, maar eigenlijk ook weer niet...gelukkig was het dus een redelijk loze tip die waardeloos bleek. Ik snap eerder niet dat ze allerlei zaken nu pas naar buiten brengen die ze al langer wisten.

Ik hoop alleen maar dat die jongetjes gevonden worden. En hoewel ik de kans klein acht dat ze nog zullen leven, ik hoop voor de moeder dat ze duidelijkheid krijgt. Dit lijkt me slopend.
 
Laatst bewerkt:
Ze hebben enkele dagen het zoekgebied op deze wereld vondst aangepast.

Gelukkig blijken we te beschikken over voertuig-deskundigen :z




Maak ik me er druk om dan:? ja... best wel.
 
Ik snap dat jullie je er druk over maken, maar eigenlijk ook weer niet...gelukkig was het dus een redelijk loze tip die waardeloos bleek. Ik snap eerder niet dat ze allerlei zaken nu pas naar buiten brengen die ze al langer wisten.

Ik hoop alleen maar dat die jongetjes gevonden worden. En hoewel ik de kans klein acht dat ze nog zullen leven, ik hoop voor de moeder dat ze duidelijkheid krijgt. Dit lijkt me slopend.
:^ ben er ook helaas bang voor
 
Ze hebben enkele dagen het zoekgebied op deze wereld vondst aangepast.

Gelukkig blijken we te beschikken over voertuig-deskundigen :z




Maak ik me er druk om dan:? ja... best wel.
Behalve een voertuig-deskundige heeft er ook een richtings-deskundige naar gekeken.... Die kwam tot de conclusie dat de beelden in spiegelbeeld waren opgenomen en de auto dus de andere kant op reed :X
 
Behalve een voertuig-deskundige heeft er ook een richtings-deskundige naar gekeken.... Die kwam tot de conclusie dat de beelden in spiegelbeeld waren opgenomen en de auto dus de andere kant op reed :X
dat had ik ook al gehoord ja en tijd van camera beelden stond nog op wintertijd :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan