***Kawasaki ER-6 Topic Deel V***

Nieuwe meeting op een?

  • Zaterdag

    Stemmen: 3 15,0%
  • Zondag

    Stemmen: 17 85,0%

  • Totaal aantal stemmers
    20
Status
Niet open voor verdere reacties.
Over stickers gesproken: vandaag mijn M-F sticker ontvangen en deze zojuist op m'n kentplaat geplakt. :)
Hoop je nog eens te kunnen spotten, moet zelf ook nog eens een keertje een mf sticker hebben kopen.
Maar volgens wegmisbruikers ben je dan een asociale weggebruiker/crimineel.
 
:} :} :}
Wel ff motorbroek score |(
Heb er nog 1.
Wil alleen nog een mooie zomerbroek, misschien dat jullie even kunnen helpen.

Het liefst 1 die waterdicht is maar ook lekker zit bij temp. boven de 20 graden.
Diegene die ik nu heb is goed te doen tot 20, maar ik rijd ook wel eens door de regen heen en dan is een waterdichte broek toch wel erg ideaal om te hebben.
 
Heb er nog 1.
Wil alleen nog een mooie zomerbroek, misschien dat jullie even kunnen helpen.

Het liefst 1 die waterdicht is maar ook lekker zit bij temp. boven de 20 graden.
Diegene die ik nu heb is goed te doen tot 20, maar ik rijd ook wel eens door de regen heen en dan is een waterdichte broek toch wel erg ideaal om te hebben.
Zomerbroek- Mag ik er vanuit gaan dat je deze gebruikt voor de mooie ritjes in de zon.
Dat je mogelijk een andere draagt voor woon/werk ook met regen.

Wat een lerenbroek vindt ik zeer goed te doen in de zomer hoor *O*
 
Als die dan ook maar waterdicht is dan.
Ik rijd ook wel eens tourritjes in de regen.
Niet zo heel veel maar wel af en toe.
 
Als die dan ook maar waterdicht is dan.
Ik rijd ook wel eens tourritjes in de regen.
Niet zo heel veel maar wel af en toe.
Voor die paar keer gewoon wat waterspray.

Ik heb in onweer en stortregen van Den Haag naar Eindhoven gereden op de Kawa.
In een leren Revit broek (oude broek). Op het leer was alles droog alleen de stretch vlakken waren en beetje nat (had hem trouwens zelf niet ingespoten toen) -O-
 
|( T's dat je een dame bent *O* maar anders .....

เพราะคุณผู้หญิง! มิฉะนั้นเราจะต้องเปิดการสำรวจความคิดเห็นในการลงคะแนนเสียงหรือการแสดงตนของคุณ! (ล้อเล่นแน่นอนกว่าต้อนรับ :) ชอบทุกคนที่นี่แน่นอน
_O- _O- I like (y)
 
Voor die paar keer gewoon wat waterspray.

Ik heb in onweer en stortregen van Den Haag naar Eindhoven gereden op de Kawa.
In een leren Revit broek (oude broek). Op het leer was alles droog alleen de stretch vlakken waren en beetje nat (had hem trouwens zelf niet ingespoten toen) -O-
Welke raad je aan.
Het liefst een zwarte lederenbroek dan.
Prijsklasse rond de 200.
 
En inmiddels SBK gezien WalterB?

@devil: Mooie broek Devil. Ik vind textiel sowieso beter dan leer! Lekker goretex of sheltex. Water dicht en ademend. Mijn sheltex broek is heerlijk luchtig en water dicht. Binnen broek eruit en geschikt voor de zomer.

@vhv: ik was juist NIET in Eindhoven. Niks te zoeken met zon gekkenhuis...sowieso ben ik niet echt koningsgezint dus meestal doe ik weinig met queensday...
 
Ik rij zaterdag denk ik even naar Groningen om die broek te passen.
[img=200]http://www.dainese.com/media/catalog/product/cache/209/front_image/5e06319eda06f020e43594a9c230972d/1/7/1754985_001_F_S.png[/img]
Tevens even nieuwe rem en koppelingshendel kopen in Purmerend en even informeren naar nieuwe banden.
Kan ik gelijk ook even de Go Pro Hero 3 Black even uittesten.
 
Laatst bewerkt:
:N :N ben gesloopt tijdens een fantastische sportles, ben zo gaar als wat.
Dus straks de pijlen maar weer pakken en hop de bar in *O*
De gedachte aan bier...... het water loopt me nu al in de mond :9~ :9~

_O-
Dan kun je inderdaad maar beter even geen motor pakken.
Veel plezier dan maar alvast.
 
Mooie avond, nog mensen gaan rijden?
Weekend word ook heerlijk weer. *O*
Nee helaas. ;(
Ondanks dat ik vrij ben nog geen meter gereden. Wel een beetje motor heen en weer duwen. Serieus de garage aan het opruimen. Wat een zooi heb ik al die jaren weten te verzamelen.
Morgen wordt de gereedschap wagen geleverd *O* , dus ga ik die mooi indelen.
's avond nog even naar een chopper gaan kijken voor mijn vrouw.
Misschien zaterdag de werkbank afbreken, inladen en uitzwaaien. Anders misschien wel gaan rijden :] .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan