***Kawasaki ER-6 Topic Deel V***

Nieuwe meeting op een?

  • Zaterdag

    Stemmen: 3 15,0%
  • Zondag

    Stemmen: 17 85,0%

  • Totaal aantal stemmers
    20
Status
Niet open voor verdere reacties.
Oewww...een-na-laatste pagina alweer. Hoe staat t met een nieuw topic meneer topic chef? Morgen weer even het gebruikelijke rondje knallen. Vandaag maar even rondje MTB.
 
Nergens voor nodig om je te schamen.
Ik ben in precies hetzelfde bootje getreden als jij en heb zelfs staatsexamen gedaan en zelfs daar pas de 2e keer geslaagd.
En dat op mijn slechtste rit.
De eerste keer dat ik ging afrijden reed ik op de kruispunten te snel.
2e keer terecht gezakt omdat ik een plensbui over me heen kreeg en daardoor op het laatste stukje een auto over het hoofd zag en die vol in de ankers moest.
Zou anders geslaagd zijn want we gingen eerder terug omdat hij alles goed vond gaan.
3e keer ben ik gezakt omdat ik te ver over mijn schouder heen keek.
Omdat ik hiervoor (vorige examen) een auto over het hoofd gezien had kijk ik nu even extra over mijn schouder heen (wat ik nog steeds doe), maar volgens de examinator moet je je spiegels gebruiken.
4e Keer had ik dezelfde examinator als de eerste keer en reed dus wat rustiger bij kruispunten, zijn excusses was dit keer dat ik te rustig reed op de kruispunten. :?

Staatsexamen 1e keer gezakt omdat ik een wat eigen rijstijl ontwikkeld had doordat ik al rondreed zonder rbw.
2e keer staatsexamen geslaagd op mijn slechtste rit ooit gemaakt.
Zo drukte ik bv 2x de claxon in ipv de knipperlicht uit te doen.
Op dat moment had ik al het gevoel dat ik gewoon gezakt was en reed dus gewoon de rit uit met fuck it, ben toch al gezakt.
Maar omdat ik waarschijnlijk geen stress meer had omdat ik er toch al vanuit gegaan was dat ik gezakt was is het juist goed gegaan.

Het ligt er geheel aan wie je examinator is, waar die op let en hoe hij/zij die ochtend uit bed gekomen is.
Uiteindelijk haal je het en geef niet op, anders is het allemaal voor niets geweest en dat is pas zonde.

Leren rijden doe je nadat je je rbw hebt gehaald, je moet nu laten zien dat je veilig rijd en de regels kent.
Houd gewoon alles zoveel mogelijk het verkeer rondom je in de gaten, spiegelen en probeer met de mentaliteit rond te rijden dat er niemand achter je aan rijd.

Thanks voor je antwoord. Geeft me wel een beetje een confidence boost! :)

Ik sta nog niet in de OP. :o
 
Officieel motor loos Andy? Soort van gefeliciteerd dan maar... maar dat wordt voor jou geen meetings meer dan, aangezien je geen nieuwe gaat kopen?!
 
Officieel motor loos Andy? Soort van gefeliciteerd dan maar... maar dat wordt voor jou geen meetings meer dan, aangezien je geen nieuwe gaat kopen?!

Gefeliciteerd, gecondoleerd, sterkte.... Valt allemaal hetzelfde :P . Is wel jammer idd, maar vandaag naar auto's zitten kijken. Ook dat vind ik heel mooi :) . Paar leuke auto's gezien, maar twijfel nog of ik zoveel wil uitgeven aangezien ik nog opzoek ben naar een baan en 0.0 inkomen heb.
 
Goeiesmorgens. Zo dadelijk vertrekken we hier vandaan met een groepje naar Assen. Dagje Gamma racing day :).
zal hier wel posten hoe het geweest is.
 
Ben benieuwd, de motor race begonnen al rond 9 uur. Mij te vroeg... veel plezier! Ik vertrek over een half uurtje voor een paar uurtjes aan dijkjes. Lekker. Vaste groepje is weer terug van vakantie.
 
Sorry dat ik het zeg, maar wat voor een kneus ben je als je op zo'n overzichtelijk kruispunt in de flank van een auto kan boren. Naar mijn mening is er ondanks dat stopbord gewoon veel te hard over dat kruispunt gejakkert. Het kan natuurlijk zijn dat het koekblik gewoon klakkeloos overstak vanaf het stopbord, maar dat neemt niet weg dat het (op de foto's te zien) gewoon een ontzettend overzichtelijk kruispunt is met vrij zicht. :S
 
Sorry dat ik het zeg, maar wat voor een kneus ben je als je op zo'n overzichtelijk kruispunt in de flank van een auto kan boren. Naar mijn mening is er ondanks dat stopbord gewoon veel te hard over dat kruispunt gejakkert. Het kan natuurlijk zijn dat het koekblik gewoon klakkeloos overstak vanaf het stopbord, maar dat neemt niet weg dat het (op de foto's te zien) gewoon een ontzettend overzichtelijk kruispunt is met vrij zicht. :S
Ik dacht direct het zelfde _O-
Ben er uiteraard niet bij geweest maar het lijkt me een duidelijk situatie en overzichtelijk genoeg daar.
 
Ik denk juist dat die motor vanaf t stopbord wilde oversteken. De auto was zo te zien het snelst rijdende voertuig. Die motor had anders 100en meters verderop gelegen.... maar ongeluk zit in een klein hoekje! Mijn nichtje had afgelopen week een wielrenner op t dak van der auto liggen. Kwestie van wielrenner te hard door de bocht, uit komen op de andere weg helft en boem op een auto (die van mijn nichtje). Wielrenner is wel met zwaar letsel afgevoerd. Niet mijn nichtjes schuld, maar wel ontzettend geschrokken.

Auto schept fietser op Parallelweg in Heusden

Volgens mij is t halve topic met vakantie...Had je nog wel gereden VHV?
 
Laatst bewerkt:
Ik denk juist dat die motor vanaf t stopbord wilde oversteken. De auto was zo te zien het snelst rijdende voertuig. Die motor had anders 100en meters verderop gelegen.... maar ongeluk zit in een klein hoekje! Mijn nichtje had afgelopen week een wielrenner op t dak van der auto liggen. Kwestie van wielrenner te hard door de bocht, uit komen op de andere weg helft en boem op een auto (die van mijn nichtje). Wielrenner is wel met zwaar letsel afgevoerd. Niet mijn nichtjes schuld, maar wel ontzettend geschrokken.

Auto schept fietser op Parallelweg in Heusden

Volgens mij is t halve topic met vakantie...Had je nog wel gereden VHV?
Iedereen is aan de ramadam _O- |( |(

Ik heb inderdaad nog even gereden.
Wat nieuwe wegen in de omgeving gereden en dan zien waar je uitkomt.
Best leuke en mooie stukken gevonden waar ik anders altijd aan voorbij ben gegaan.
Gewoon die kleine paatjes tussen de weilanden. Jij hebt ook gereden toch? Dijkjes :]

PS
Mooi k** voor je nichtje! Dat is echt schrikken |(
De wielrenners zijn ook verrekte asso en irritant _O-
 
Laatst bewerkt:
Gamma racing day was weer leuk hoor vandaag.
Zoals misschien wel bekend is, is er met de sidecars een tragisch ongeval gebeurd met een dode bijrijder als gevolg. Staat een filmpje van op dumpert geloof ik (kan als schokkend ervaren worden).
Voor de rest was het weer een mooi dagje op het circuit met mooi weer. Ben lichtelijk verbrand, knieën begonnen aardig te irriteren op de terugweg met leren broek aan :/

Ben nu aardig :Z dus ga gauw :z
:W
 
Zeg Joos, heb je al foto's van de Harley???
Niet de mooiste/beste foto die ik ooit gemaakt heb, maar het was gisteren te warm om lang stil te staan.

hd.jpg


Video van het geluid komt er tzt aan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan