kawasaki z800

ik moet toch spoedig met de motor naar de dealer voor de eerste beurt want ik zit alweer op de 1850 km :]
 
het was gezellig bij de z dag bij wim ter braake alleen zeikes nat overgekomen :]
full
 
Laatst bewerkt:
Maar iedereen gooit er geloof ik bijna een akra uitlaat onder, heb die dubbele van bodis gezien, lijkt me ook wel wat en qua uiterlijk vind ik m eigenlijk mooier
 
Nog niet :N hoop morgen of woensdag een belletje te krijgen dat ie klaar staat ze hadden m niet meer daar staan, moest ergens anders vandaan komen, lijkt met 1-2 dagen te wel te kunnen, dan kenteken aanvragen ca 3 dagen... en dan hopen op een hoop regenloze dagen :]
ik hoop dat ze die zo snel kunnen leveren,want de groen zwarte waren toen ik ging kijken al bijna uitverkocht!en dat vertelde ze me bij verschillende dealers -O-
 
ik hoop dat ze die zo snel kunnen leveren,want de groen zwarte waren toen ik ging kijken al bijna uitverkocht!en dat vertelde ze me bij verschillende dealers -O-

klopt ik had ook de laatste daar, stond er één in de showroom die was al verkocht, maar ze hadden er nog 1 achterhand die ze eigenlijk alleen voor de showroom wilde houden, stond daar niet op locatie
 
klopt ik had ook de laatste daar, stond er één in de showroom die was al verkocht, maar ze hadden er nog 1 achterhand die ze eigenlijk alleen voor de showroom wilde houden, stond daar niet op locatie
nou heb je de nieuw brommer al :P
 
nou heb je de nieuw brommer al :P


-O-
zegt genoeg denk ik
als ik vandaag niks hoor, morgen ff bellen kijken hoe t met t kenteken zit, hadden gezegd dat ik m toch wel uiterlijk de 21e zou moeten hebben

:( toch maar al gebeld... motor staat gereed voor vertrek, zonder kenteken nog, verwachten die nu pas dinsdag |(
 
Laatst bewerkt:
-O-
zegt genoeg denk ik
als ik vandaag niks hoor, morgen ff bellen kijken hoe t met t kenteken zit, hadden gezegd dat ik m toch wel uiterlijk de 21e zou moeten hebben

:( toch maar al gebeld... motor staat gereed voor vertrek, zonder kenteken nog, verwachten die nu pas dinsdag |(
:(
 
Moet trouwens echt weer eens gaan rijden. Staat al meer dan een week stil....
Aan het weer ligt het niet echt.. Ach ja, misschien van het weekend
 
Joh, Ik heb geen idee. Hebben die gasten voor me geregeld.
Ze hebben wel wat gedaan om het beter te laten werken ...

Kan ik dat ergens checken dan kijk ik ff :?
thanks dat je dat ff voor me wilt checken maar ik heb al weerstandjes besteld moet dus goedkomen *O*
 
ik heb net toch nog gauw ff 80 km bij op de teller gezet *O*
even wat voer naar binnen werken en dan denk ik dat ik hem nog even weer aantrap :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan