kawasaki z800

deze heb ik ook besteld ga hem alleen even groen/ zwart coaten 8-)
full

hopelijk scheelt dat eventuele steenslag in die gevoelige koeler :P
 
Laatst bewerkt:
-O-
zegt genoeg denk ik
als ik vandaag niks hoor, morgen ff bellen kijken hoe t met t kenteken zit, hadden gezegd dat ik m toch wel uiterlijk de 21e zou moeten hebben

:( toch maar al gebeld... motor staat gereed voor vertrek, zonder kenteken nog, verwachten die nu pas dinsdag |(


humeur naar het vriespunt gezakt :(
morgen nieuwe ronden, nieuwe kansen om nog enigsinds positief te blijven
 
bij welke motorzaak ben je in onderhandeling dan? :(

Onderhandelingen en alles is geregeld, zit enkel te wachten op papieren RDW (via motoport) of ze hebben t later aangevraagd dan gezegd, of RDW is traag of de postbode is traag, volgens site RDW zou t normaal ca 3 dagen duren, staat ook bij max 10 dagen
 
Onderhandelingen en alles is geregeld, zit enkel te wachten op papieren RDW (via motoport) of ze hebben t later aangevraagd dan gezegd, of RDW is traag of de postbode is traag, volgens site RDW zou t normaal ca 3 dagen duren, staat ook bij max 10 dagen
dan zal het vast wel goed komen.het geluk bij een ongeluk is dat het toch beroerd weer is |(
 
wat denken jullie.... dubbele pijpen op een Z800? Binnenkort (lees: ooit) gaat de Z800 de werkplaats in voor een G&G uitlaat, maar een dubbele uitlaatset lijkt me erg gaaf voor dit model, wat denken jullie?
 
wat denken jullie.... dubbele pijpen op een Z800? Binnenkort (lees: ooit) gaat de Z800 de werkplaats in voor een G&G uitlaat, maar een dubbele uitlaatset lijkt me erg gaaf voor dit model, wat denken jullie?
ik vind 2 pijpen boven elkaar niet mooi maar 1 links en 1 rechts zoals de z1000 wel gaaf
 
sorry, dat staat er idd niet duidelijk :N ik doelde op een links en een rechts inderdaad. Alleen nog even uitvogelen hoe de montage aan de voetsteun dan zou moeten zitten...
ik heb ze al gezien op youtube of google dat weet ik niet zeker meer lijkt super gaaf
 
Terug
Bovenaan Onderaan