kawasaki z800

iemand belang bij deze hendels :?
ik ga de langere bestellen vind ik fijner dan deze korte :W
full
 
Eerste 500km zitten er op 8-)

Lekker hor!
Gaat steeds beter rijden en klinken, heerlijk.

Zit nu op bijna 3000 km. Acherbandje slijt wel snel hor.
Maar voor de rest blijft het een genot om op te rijden.

Lekkere weer komt er aan en laat ik net vakantie hebben volgende week :] 8-)
 
Lekker hor!
Gaat steeds beter rijden en klinken, heerlijk.

Zit nu op bijna 3000 km. Acherbandje slijt wel snel hor.
Maar voor de rest blijft het een genot om op te rijden.

Lekkere weer komt er aan en laat ik net vakantie hebben volgende week :] 8-)
dat klopt die akra begint steeds beter te klinken *D
ik zit op 2500 km en inderdaad die achterband slijt heel snel -O- maar eens kijken wat mijn volgende achterband word :?
maar het is zekers een genot om op te rijden :}
 
Hallo,

Ik zal me even voorstellen.
Mijn naam is Guillermo en ik woon in Breda.
Allereerst snap ik helemaal niks van dit forum.
Maar ik wou jullie even laten weten dat er nog iemand bij is met een KAWA Z800 zwart van kleur.

Heb de motor nu sinds 6 dagen in mijn bezit en wat een beest zeg! Al zeg ik het zelf.
Uiteraard heb ik al wat dingen aangepast, zoals je ziet op de foto's.

full


full


Als jullie de foto's niet kunnen zien zou ik wel wat verkeerds gedaan hebben, maar dat is dan niet anders.
Misschien zien we elkaar ooit nog is rijden! Maar ierdereen veel plezier met de Z800 maar dat zal eigenlijk overbodig zijn denk ik! .
 
Hallo,

Ik zal me even voorstellen.
Mijn naam is Guillermo en ik woon in Breda.
Allereerst snap ik helemaal niks van dit forum.
Maar ik wou jullie even laten weten dat er nog iemand bij is met een KAWA Z800 zwart van kleur.

Heb de motor nu sinds 6 dagen in mijn bezit en wat een beest zeg! Al zeg ik het zelf.
Uiteraard heb ik al wat dingen aangepast, zoals je ziet op de foto's.

[afbeelding]


[afbeelding]

Als jullie de foto's niet kunnen zien zou ik wel wat verkeerds gedaan hebben, maar dat is dan niet anders.
Misschien zien we elkaar ooit nog is rijden! Maar ierdereen veel plezier met de Z800 maar dat zal eigenlijk overbodig zijn denk ik! .

have fun with the kawa :]
 
Laatst bewerkt:
vraagje welke kentekenplaathouder hebben jullie gebruikt ipv de taartschep (en paste die ook daadwerkelijk zonder aanpassingen)

En kawacrosser zie t nou goed dat jij gewoon de standaard achterknippers nog hebt?
 
Laatst bewerkt:
vraagje welke kentekenplaathouder hebben jullie gebruikt ipv de taartschep (en paste die ook daadwerkelijk zonder aanpassingen)

En kawacrosser zie t nou goed dat jij gewoon de standaard achterknippers nog hebt?

ik gebruik deze altijd :+ wat ik probeer te zeggen, is dat deze daadwerkelijk zonder aanpassingen past. Inmiddels een 8-tal van verkocht (het is een begin :+) en alleen nog maar complimenten gekregen op de pasvorm.
 
vraagje welke kentekenplaathouder hebben jullie gebruikt ipv de taartschep (en paste die ook daadwerkelijk zonder aanpassingen)

En kawacrosser zie t nou goed dat jij gewoon de standaard achterknippers nog hebt?
ik zal vanavond even kijken welke taartschep vervanger ik heb.die was echt plug en play.maarik heb de knipperlichten al lang thuis liggen.het wachten was op de weerstandjes 8-)
 
nu we toch lekker bezig zijn, wat is het verschil tussen die standaard en M8 (grote van het gat voor knippers op aan te sluiten?)

standaard is voor de standaard knipperlichten, M8 is voor (bijna) alle aftermarket knipperlichten, die met een M8 bout vastgezet worden:
knipperlichtset-new-sting-.jpg
 
ik ook vandaag bericht gehad van de fabrikant. Ze zijn er momenteel volop mee bezig. Ook beschrmkappen zijn ze aan het ontwikkelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan