kawasaki z800

deze week mijn nieuwe uitlaat ophalen -O- de akra word ivm fabrieksgarantie vervangen voor een nieuwe.
mijn kapje was compleet weg/afgeknapt
Grotefoto-IFSU3BQO.jpg
 
Laatst bewerkt:
Een feestelijke dag vandaag, na tien jaar afscheid genomen van mijn gsx600 en een z800 performance besteld, in het zwart, volgende week donderdag staatie voor de deur :) (wat is eigenlijk de smilie voor een grijns van een halve meter??)
 
Een feestelijke dag vandaag, na tien jaar afscheid genomen van mijn gsx600 en een z800 performance besteld, in het zwart, volgende week donderdag staatie voor de deur :) (wat is eigenlijk de smilie voor een grijns van een halve meter??)
Heyy super goeie keus! graag alle foto's tips,trucs en andere onzin met ons delen :9
 
Een feestelijke dag vandaag, na tien jaar afscheid genomen van mijn gsx600 en een z800 performance besteld, in het zwart, volgende week donderdag staatie voor de deur :) (wat is eigenlijk de smilie voor een grijns van een halve meter??)

Goeie keus!! Mooi man.
Zie de foto's graag tegemoet.
 
Mhh motor rijden of terrasje. Motor rijden of terrasje....
Sorry, toch terras... Haal ik nog wel een keer in, goed?

Hoi
 
Trouwens, met pinksteren gaan we weer een paar dagen rijden in Duitsland, Winterberg.
12 man, landal huisje en knallen maar. Hopelijk iets beter weer dan vorig jaar. Toen net nieuw, maar zag er niet meer uit.

Onder due seat / seat cover veel water/zand. Dus regen vermijden als het lukt
 
Trouwens, met pinksteren gaan we weer een paar dagen rijden in Duitsland, Winterberg.
12 man, landal huisje en knallen maar. Hopelijk iets beter weer dan vorig jaar. Toen net nieuw, maar zag er niet meer uit.

Onder due seat / seat cover veel water/zand. Dus regen vermijden als het lukt
:] :9~
 
Ik zal wel een paar foto's maken, hopen dat meteen de performance kit erop zit, anders komtie na de vakantie :(
notabene komt de Z 4 dagen voor mijn vakantie........ wat een rotleven heb ik toch, heb ik eindelijk een nieuwe motor, moet ik op vakantie ;)

Wel al even aan het zoeken geweest voor een alternatief voor de nummerplaathouder, die sloop ik traditiegetrouw als eerste af!

Iemand ideeën (liefst mooiere dan die grote kruizen die je ziet!)

Kijk er al wel naar uit, gisteravond de laatste rit op de suzuki gemaakt die wordt ingeleverd!
 
Mhh motor rijden of terrasje. Motor rijden of terrasje....
Sorry, toch terras... Haal ik nog wel een keer in, goed?

Hoi

Moeilijke keus, gister met een paar maten gewoon beide gedaan!!

Eerst naar de ijsboer, daarna naar een terras!

(ik ben altijd erg voor en/en in plats van of/of) :)
 
Ik zal wel een paar foto's maken, hopen dat meteen de performance kit erop zit, anders komtie na de vakantie :(
notabene komt de Z 4 dagen voor mijn vakantie........ wat een rotleven heb ik toch, heb ik eindelijk een nieuwe motor, moet ik op vakantie ;)

Wel al even aan het zoeken geweest voor een alternatief voor de nummerplaathouder, die sloop ik traditiegetrouw als eerste af!

Iemand ideeën (liefst mooiere dan die grote kruizen die je ziet!)

Kijk er al wel naar uit, gisteravond de laatste rit op de suzuki gemaakt die wordt ingeleverd!

Deze al gezien?
evotech-performance-kentekenplaathouder-kawasaki-z800.jpg
 
Die ziet er inderdaad wel toppie uit ! En nog redelijk geprijsd, zeker in verhouding met die grote.
 
Na 3 jaar op een z750 gereden te hebben en 33000km op de teller gezet, besloten om voor een z800 te gaan. Helemaal nadat mijn broer er 1 kocht en ik 1 maal erop gereden had echt verkocht was.
Uiteindelijk is t een witte geworden, omdat mijn broer al een groene had.
Ik heb deze nu een paar weken in mijn bezit en hij bevalt uitstekend.


Hier een foto samen met mijn broers motor.
 
Na 3 jaar op een z750 gereden te hebben en 33000km op de teller gezet, besloten om voor een z800 te gaan. Helemaal nadat mijn broer er 1 kocht en ik 1 maal erop gereden had echt verkocht was.
Uiteindelijk is t een witte geworden, omdat mijn broer al een groene had.
Ik heb deze nu een paar weken in mijn bezit en hij bevalt uitstekend.
[~[url="http://i277.photobucket.com/albums/kk70/Moelie2001/image-1.jpg"]afbeelding~][/URL]

Hier een foto samen met mijn broers motor.
[~[url="http://i277.photobucket.com/albums/kk70/Moelie2001/image.jpg"]afbeelding~][/URL]

super goed bezig *O* :W
 
Wat ben ik jaloers op jullie. Ik ben net nieuw hier en ook bezig met rijbewijs halen. Nu zit ik dus ook te kijken naar wat voor motor ik zou willen hebben na mijn rijbewijs. Ik hoor mensen zeggen koop zo een goedkope en ga dan rijden. Maar ik ben meestal van het ik koop 1 voertuig en daarna nooit meer tenzij het echt kapot gaat.

Nu zit ik te denken om 2de hand z800 te kopen. Is dat een goed idee? Hoe bergen jullie de motor trouwen op? Ik woon in een flat en weet niet of het tijdens zomer tijd handig is om gewoon voor de deur te laten.

Ieder geval echt gave motor zeg :).
 
Wat ben ik jaloers op jullie. Ik ben net nieuw hier en ook bezig met rijbewijs halen. Nu zit ik dus ook te kijken naar wat voor motor ik zou willen hebben na mijn rijbewijs. Ik hoor mensen zeggen koop zo een goedkope en ga dan rijden. Maar ik ben meestal van het ik koop 1 voertuig en daarna nooit meer tenzij het echt kapot gaat.

Nu zit ik te denken om 2de hand z800 te kopen. Is dat een goed idee? Hoe bergen jullie de motor trouwen op? Ik woon in een flat en weet niet of het tijdens zomer tijd handig is om gewoon voor de deur te laten.

Ieder geval echt gave motor zeg :).
ik heb er nog geen seconde spijt van gehad, dus als je ze 2e hands kunt vinden voor weinig zeg ik "nergens op wachten" :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan