kawasaki z800

@moelie

ik heb van horen zeggen dat er tussen de Z750 en Z800 qua rijgedrag ed noemenswaardig weinig verschil zit, weet niet hoe jij dat ervaar? en waarom anders niet de 1000 genomen? of gewoon toe aan wat nieuws?
 
Over de z 750 wordt gezegd die ie bij hogere snelheidsbochten erg licht van voren wordt. Bij de 750 R schijnt dit al een stuk minder te zijn(betere voorvering). Ikzelf vond em ook erg zweverig van voren.
Bij de z800 schijnt de balans veel verder naar voren te liggen.
Mijn ervaring tot nu toe is dat de z800 zich veel makkelijker plat laat leggen, voor mijn gevoel.
En ja waarom geen z1000, die is toch weer een stukje duurder dan de z800 en ik vind de z800 gewoon mooier.( kwestie van smaak natuurlijk)
Maar toch de z 750 heb ik altijd met veel plezier gereden.

Hier nog een foto van mijn vorige bike.
 
Zo, sc-project uitlaat is ondertussen binnen en gemonteerd.
Zonder db killer maakt ie echt een takkeherrie, nog meer als m'n z750, dus laat em voorlopig nog maar effe zitten.
Gisteren ook een evotech kentekenplaathouder besteld via eBay.
Fotootje komt nog.
 
Zo, sc-project uitlaat is ondertussen binnen en gemonteerd.
Zonder db killer maakt ie echt een takkeherrie, nog meer als m'n z750, dus laat em voorlopig nog maar effe zitten.
Gisteren ook een evotech kentekenplaathouder besteld via eBay.
Fotootje komt nog.
zo erg ja met de herrie?
 
Ja is een beetje te gek,als ik zo 's morgens de wijk uitrijd is gelijk heel de buurt wakker denk ik.
Dus voorlopig maar effe de db killer erin.
 
Bedankt voor waarschuwen dat het niet kan kloppen. Wel jammer. Dat was nog wel leuk om te kunnen betalen. Naja dan maar ouderen type. Niets aan te doen.

Op moment les ik op een Kawasaki er6 geloof ik. Zit er nou veel verschil tussen een er6 en z800?

Kan niet wachten tot ik klaar ben zeg.
 
Bedankt voor waarschuwen dat het niet kan kloppen. Wel jammer. Dat was nog wel leuk om te kunnen betalen. Naja dan maar ouderen type. Niets aan te doen.

Op moment les ik op een Kawasaki er6 geloof ik. Zit er nou veel verschil tussen een er6 en z800?

Kan niet wachten tot ik klaar ben zeg.

Een wereld van verschil. De ER6 is een staande tweecilinder 650cc, de Z800 een vier-in-lijn 800cc, compleet andere blokkarakteristiek. Welke het moet worden, kun je maar op één manier achterhalen: proefrijden :Y
 
Kijk aan, er is zowaar een Z800 topic :) dan moet ik mij hier maar eens voorstellen: Hoi, ik ben Sander, 25 jaar en woon in Duiven, Gelderland en ben vanaf aankomende donderdag trotse bezitter van een geheel zwarte Z800 :) Kan niet wachten !
 
Kijk aan, er is zowaar een Z800 topic :) dan moet ik mij hier maar eens voorstellen: Hoi, ik ben Sander, 25 jaar en woon in Duiven, Gelderland en ben vanaf aankomende donderdag trotse bezitter van een geheel zwarte Z800 :) Kan niet wachten !
welkom :W dat duurt nog heeel lang succes met zolang wachten. :9
daarna uiteraard graag foto`s, tips, trucs :Y 8-)
 
Uitlaat moet nog :) Maar dat gaat de HP Corse worden ! enigste wat er meteen bij is gekocht is tankpad, teller afdekking / windscherm en seatcover.origineel van kawa uiteraard. Wheelstriping gaat aangepast worden en daarna komen de kentekenplaat houder en de radiator cover aan de beurt
 
Kijk aan, er is zowaar een Z800 topic :) dan moet ik mij hier maar eens voorstellen: Hoi, ik ben Sander, 25 jaar en woon in Duiven, Gelderland en ben vanaf aankomende donderdag trotse bezitter van een geheel zwarte Z800 :) Kan niet wachten !

Netjes!
Wel leuk, komen er steeds meer bij.
Gaan we straks echt met 50 man/vrouw een keer touren
 
ohh leuk maar zoveel kennis heb ik niet echt wat verschil is. Geef gas en pleur eraf ofzo? :P

Geloof me, mijn kennis gaat ook niet veel verder dan enkel rijden, maar verschil is duidelijk aanwezig... maar je gevoel van rijden kan in de jaren veranderen, heb destijds er6n gekocht omdat ik makkelijker op 2 cylinder ree, nu vind ik de 4 cylinder beter rijden
 
Terug
Bovenaan Onderaan