De W van Willem(1940)

BolletjeBas

MF veteraan
18 jun 2010
11.175
10
Bolletje
Ik plaats dit in het Techniek gedeelte omdat Willem daar het meest te vinden was.
Mocht dit niet akkoord zijn, dan zie ik dat wel.

Het is een heel gebeuren, die kroning morgen.
Maar ik vind het ook belangrijk om even stil te staan bij ónze Willem.
Gewoon, omdat het kan.

Willem, ik drink er morgen een op jou!

willem1940NL.jpg
 
Ik had veel meer op met willem dan met de koningin.
Ik hoop dat hij het naar zijn zin heeft in de hemel, maar Willem was al tevreden met een doekje met diesel.
 
Gisteren was ik de tussenflens van de K100 aan het schoonmaken met Diesel. Toen moest ik onwillekeurig toch ook weer aan Willem denken. Ondanks dat ik Willem nooit persoonlijk ontmoet heb heeft hij toch een positieve indruk achter gelaten. Ik denk met plezier aan hem terug. Willem, bedankt!
 
Willem en diesel zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden, elke keer als ik de tank van mijn bestelblik vol gooi, moet ik aan Willem en zijn doekje met diesel denken.

Willem we zijn je nog lang niet vergeten :}
 
Petje af voor @BolletjeBas, goed initiatief.

Lees met enige regelmaat de wat oudere Topic's door.
Er verschijnt nog steeds een glimlach op mijn gezicht, als ik een bijdrage van "onze" Willem 1940 lees.
Rust zacht, Willem.
 
Willem en diesel zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden, elke keer als ik de tank van mijn bestelblik vol gooi, moet ik aan Willem en zijn doekje met diesel denken.

Willem we zijn je nog lang niet vergeten :}

Ik heb dat zelfde als ik een busje deo onder mn armen sta te spuiten, dan denk "hey die troep maken ze toch om je inlaat rubbers te checken?" _O- _O- .

Welke Willem wordt er gekroond dan vandaag? Er was en blijft maar 1 Willem, voor zover mij aangaat. :Y :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan