vervangen dynamodeksel

sagjanssen

Rookie
30 apr 2013
13
0
swalmen
heb een ongeluk met mijn motor gehad een suzuki gsxr 750 van 2007
en nu is de dynamo deksel gescheurd hoe moet ik deze vervangen??
welke stappe???
en wat heb ik erbij nodig
 
Niks olie aflaten (zolang er tenminste geen troep in is gekomen). Lekker schuin tegen een muur, deksel eraf, pakking resten verwijderen, nieuwe pakking en nieuw deksel op juiste moment weer monteren.

Succes.

Edit: Al vraag ik me af of je zelf moet sleutelen als je de olie al niet kan aflaten.
 
Laatst bewerkt:
dankje voor jullie snelle reactie


na het ongeluk lekte die erg olie dus is misschien al leeg en vraag dit gewoon ff na voor dat ik wat fout doe en heb iemand gevraagt om het te maken vroeg zich 42,50 per uur zwart en had en 4 a 5 uur werk aan zei die vind dit erg veel
zeker omdat ik veel nieuwe onderdelen nog heb moete kopen en aangezien ik best handig ben dacht ik vraag ervaare mense om hulp en doe ik het zelf
 
Scooters :X

Maar dn snap je zelf toch ook wel dat je die info allemaal in de handleiding kan vinden? Wij hebben iig niet zo even de handleiding van elke motor bij de hand, voor jezelf moet dat 10 seconden werk zijn.
 
Die monteur breekt geen snelheids records. |(
dankje voor jullie snelle reactie


na het ongeluk lekte die erg olie dus is misschien al leeg en vraag dit gewoon ff na voor dat ik wat fout doe en heb iemand gevraagt om het te maken vroeg zich 42,50 per uur zwart en had en 4 a 5 uur werk aan zei die vind dit erg veel
zeker omdat ik veel nieuwe onderdelen nog heb moete kopen en aangezien ik best handig ben dacht ik vraag ervaare mense om hulp en doe ik het zelf
 
ik heb die ook niet helaas maar ben aant kijke voor hem te downloaden
reageer dan niet ben nog jong en alles moet geleerd worde en wou dit ff voorbereide dat ik alle spulle besteld heb maar bedankt voor jullie hulp......
 
Terug
Bovenaan Onderaan