Het VTR-SP 1 & 2 _ topic deel 23

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor die akra's moet je gewoon even contact opnemen met Pajic, die kan ze zo opmaat voor je maken :)
 
:^

En hier kun je luisteren hoe ze klinken: JB1

Ik heb ook al meerdere malen het geluid proberen op te nemen.... Maar zonder succes!
Je moet ze écht in real life horen om ze (nog meer) te waarderen. Natuurlijk zijn het geen Akra's of Sato's ( :9~ ) qua kwaliteit, maar voor een fractie van de prijs vindt ik het een mooi alternatief!
 
Ik heb ook al meerdere malen het geluid proberen op te nemen.... Maar zonder succes!
Je moet ze écht in real life horen om ze (nog meer) te waarderen. Natuurlijk zijn het geen Akra's of Sato's ( :9~ ) qua kwaliteit, maar voor een fractie van de prijs vindt ik het een mooi alternatief!

Ja, klopt. Ik wil er later ook Akra's onder gooien, zoals de fiets van Ghetto Bassie :9~
Maar brullen willen deze wel!

(Wordt trouwens ook tijd voor een skeletoncase en externe mic voor de GoPro )
 
Ik ben er ook weer bij :W

Ik zit er over na te denken om mijn voorvork een beetje aan te laten passen / reviseren. Het gevoel wat ik met mijn vorige motor had, vertrouwen, heb ik nog niet in de SP1 gevonden..
Klein uitlegje: Op het moment van insturen is deze heeel traag en geeft je dan t gevoel dat je te hard de bocht in gaat terwijl dat echt totaal niet het geval is... En nu lees ik van meerdere dat hun SP de meest fijn sturende motor is die ze ooit hebben gehad, dus daar wil ik meer info van 8-)

Ik heb er al een 190/55 op, de achterkant is al iets opgehoogd en de poten zijn ietjes doorgestoken om de motor al een wat moderner rijeigenschap te geven. maar toch mis ik iets :?

Hmmm, :N
Ik zou eerst eens ff goed naar je balhoofdlagers kijken, daar zit niet toevallig een zwaar punt in of zo? :Y
Of ze staan te strak, of beide :Y
 
Laatst bewerkt:
Voor die akra's moet je gewoon even contact opnemen met Pajic, die kan ze zo opmaat voor je maken :)

hoebedoel je?
dat hij die akra's na maakt?

of moet ik dempers aanschaffen en dat hij de link pipes maakt?
 
Hmmm, :N
Ik zou eerst eens ff goed naar je balhoofdlagers kijken, daar zit niet toevallig een zwaar punt in of zo? :Y
Of ze staan te strak, of beide :Y

Goeie tip! Hoe kan je dat het beste meten?
Balhoofdbok eronder en dan aan je stuur draaien?

Tijdens 't rijden zeg maar merk ik niet zo 1,2,3 dat er een doodpunt inzit, meer van 'kom op ik wil dat je nu de bocht instuurt!!!' (vooral bij iets harder doorrijden, bij normaal rijgedrag niets geks)
 
hallo daar :W

mijn naam is Arne
woonachtig in Zoetermeer
25 jaartjes jong

ik meld mij aan als nieuwe eigenaar van een vtr sp2 *O*
vorig jaar op een sp1 proef gereden en ik was totaal verkocht naar 2 cilinders.
en met geduldig zoeken op internet kwam ik een prachtige aanbieding tegen :}

hier een foto van mijn nieuwe aanwinst naast mijn vertrouwde soesje :)

[afbeelding]


hey een oude bekende uit het gsx-r topic :W
welkom. en een goede smaak qua motoren heb je zeg *D
 
Goeie tip! Hoe kan je dat het beste meten?
Balhoofdbok eronder en dan aan je stuur draaien?

Tijdens 't rijden zeg maar merk ik niet zo 1,2,3 dat er een doodpunt inzit, meer van 'kom op ik wil dat je nu de bocht instuurt!!!' (vooral bij iets harder doorrijden, bij normaal rijgedrag niets geks)

Met zo'n bok lijkt me niet zo handing, want dan gaat die pen in je triple en dan draait het niet vrij.

Ik hang hem in de kettingtakel en dan ff met de vork heen en weer en kijken voelen.

Wat ook kan om te kijken of er ruimte op zit, is de rem in knijpen en duwen, terwijl iemand anders zijn hand onder de kroonplaat houdt om te voelen of daar beweging in zit.

Maar dan weet je nog steeds niet of er een zwaar punt in zit.

Je moet gewoon ff zorgen dat het voorwiel vrij in de lucht komt te hangen en dan kijken of het stuur makkelijk wil draaien, dat moet moeiteloos gaan.

Ik ken jouw motor niet, maar er vanuit gaande dat er geen stuurdemper op zit, moeten het bijna wel je balhoofdlagers zijn. Daar krijg je dat typische vage stuurgedrag van, niet van je vering.

Online diagnose stellen is altijd lastig, maar afgaand op wat jij schrijft zou ik de vering eerst maar vergeten, al zet je er twee bezemstokken in dan moet ie nog gewoon insturen...
 
Ja, klopt. Ik wil er later ook Akra's onder gooien, zoals de fiets van Ghetto Bassie :9~
Maar brullen willen deze wel!

(Wordt trouwens ook tijd voor een skeletoncase en externe mic voor de GoPro )
Uit die volledige lijn komt idd een aardige kolereherrie })
Als ik vroege dienst heb, dan step ik maar ff de straat uit en ga achter een gebouw pas starten, anders is de hele straat wakker. Denk niet dat dat echt gewaardeerd wordt :')

@ Arne: Welkom hier :W Mooie bike :9
 
Uit die volledige lijn komt idd een aardige kolereherrie

Herrie?... Prachtig concert met twee blazers ;)

Ben onwijs blij met het systeem. Super sound en kwaliteit!
En als je het los haalt weegt het geen zak *D.
Soms laatste stukje voordat ik thuis ben de oordoppen even uit voor de volle sound.
Whohoooo :]...
 
Laatst bewerkt:
Herrie?... Prachtig concert met twee blazers ;)

Ben onwijs blij met het systeem. Super sound en kwaliteit!
En als je het los haalt weegt het geen zak *D.
Soms laatste stukje voordat ik thuis ben de oordoppen even uit voor de volle sound.
Whohoooo :]...
I know, vandaar de }) :P
 
Laatst bewerkt:
Herrie?... Prachtig concert met twee blazers ;)

Ben onwijs blij met het systeem. Super sound en kwaliteit!
En als je het los haalt weegt het geen zak *D.
Soms laatste stukje voordat ik thuis ben de oordoppen even uit voor de volle sound.
Whohoooo :]...

Oordoppen?
 
Ter bescherming van je gehoor, 100km/u+ is al schadelijk als je het langer dan een kwartier rijdt.
Heeft te maken met de windruis :)

Yep... Helemaal juist! :)
Rij nooit zonder. Ben een paar keer een dopje kwijt geraakt.
Één uur later en een heerlijke pieptoon in mijn hoofd. :N

@ Thomas_D... Kun jij zonder?
 
[me="JB1"]heeft otoplastieken, kan die nog beter genieten van het gebrul van z'n twin[/me]
 
Hier ook, net een nieuw setje aan laten meten voor mijn werk. Die ga ik er ook echt voor gebruiken O-)

Edit: Sinds ik op de SP rijd heb ik maar zelden oordoppen in, vind het geluid te geweldig :9~
 
Laatst bewerkt:
Alleen voor lange snelwegritten of voor circuit. Anders niet... Heb er met normale ritjes geen last van.
 
Alleen voor lange snelwegritten of voor circuit. Anders niet... Heb er met normale ritjes geen last van.

Zelfs normale ritjes zijn funest m'n oren. Als mijn helm aan vervanging toe is, neem ik het geluid ook maar eens mee in de overweging.

Vind trouwens dat Nijmegen maar een ernstig gebrek heeft aan tunnels. Wat een heerlijk oorgasme krijg je dan met de VTR :9~ Ja... er is een leuke tunnel, maar die ligt zowat pal onder het politiebureau B|
 
Zelfs normale ritjes zijn funest m'n oren. Als mijn helm aan vervanging toe is, neem ik het geluid ook maar eens mee in de overweging.

Vind trouwens dat Nijmegen maar een ernstig gebrek heeft aan tunnels. Wat een heerlijk oorgasme krijg je dan met de VTR :9~ Ja... er is een leuke tunnel, maar die ligt zowat pal onder het politiebureau B|


HIer in Oss ook veel te weinig tunnels gewoon belachelijk _O- _O-
 
Zelfs normale ritjes zijn funest m'n oren. Als mijn helm aan vervanging toe is, neem ik het geluid ook maar eens mee in de overweging.

Vind trouwens dat Nijmegen maar een ernstig gebrek heeft aan tunnels. Wat een heerlijk oorgasme krijg je dan met de VTR :9~ Ja... er is een leuke tunnel, maar die ligt zowat pal onder het politiebureau B|
Dat is ideaal, zoals ze bij ons ook altijd zeggen; "Het werk ligt buiten", maw zitten er weinig op het bureau, dus kan je best een paar keer door die tunnel knallen, uurtje ergens anders vertoeven en dan op de terugweg het tunneltje nog ff meepakken })
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan