Het VTR-SP 1 & 2 _ topic deel 23

Status
Niet open voor verdere reacties.
het ik heb iets met de sp2 wat me niet helemaal lekker zit....

ik heb soms als ik naar mijn 3de versnelling ga dat ie in een vrije tussen versnelling schiet..
dan moet ik eerst weer naar 2 en dan naar 3 opnieuw en dan pakt ie hem prima.

dit gebeurd alleen tot nu toe als ik zonder koppeling schakel en het is niet altijd, soms maar.
met koppeling heb ik het nog niet mee gemaakt.

hebben meer mensen dit ondervonden met hun versnellingsbakken?

anders vandaag even bellen met de beste vorige eigenaar,
 
Ik zou altijd de koppeling gebruiken, of je moet een quick-shifter monteren.
Een SP schakelen zonder koppeling is vragen om problemen.
 
Waarom zou je bij gewoon weggebruik niet de koppeling gebruiken? Schakelen zonder koppeling lijkt me niet gezond voor de versnellingsbak, kan er naast zitten, maar zo is het mij iig niet geleerd...
 
:? Waarom zou je willen schakelen zonder koppeling? Ding zit er toch niet voor niets op??
 
schakelen zonder koppeling is niet perse slecht voor de bak, maar dan moet je het wel goed doen.

net als bij een auto moet je zorgen dat de revs gematched worden van de volgende versnelling. Als je het fout doet kan je de 'tandjes slijpen' , en dat is niet goed. Ik moet wel zeggen dat het bij een motor gemakkelijker gaat als bij een auto.

Persoonlijk schakel ik bijna altijd met de koppeling erbij, zoveel extra moeite vind ik het niet.
 
Hey allemaal,

Ik zoek een carbon beschermdeksel voor de carter rechterkant, heb een schuiver gedaan en het carterdeksel ziet er niet uit.

Groeten,

Daniel
 
het ik heb iets met de sp2 wat me niet helemaal lekker zit....

ik heb soms als ik naar mijn 3de versnelling ga dat ie in een vrije tussen versnelling schiet..
dan moet ik eerst weer naar 2 en dan naar 3 opnieuw en dan pakt ie hem prima.

dit gebeurd alleen tot nu toe als ik zonder koppeling schakel en het is niet altijd, soms maar.
met koppeling heb ik het nog niet mee gemaakt.

hebben meer mensen dit ondervonden met hun versnellingsbakken?

anders vandaag even bellen met de beste vorige eigenaar,

Heb ik soms ook last van, verdenk de blokker inrichting ervan en daar zijn nieuwe/betere setjes voor te verkrijgen van Factory Pro.....
 
Ik heb wel remschijven over, is dat niks?

Die Lucas wave dingen houd ik, want dat zijn de mooisten.
En een setje orginele schijven met goudkleurig hart ook.

Setje galfer wave dingen (alleen voor) die mogen wel weg.
En een set van voor en achter (orginele) met zwart hart, die mogen ook wel weg.

Eventueel, als iemand nog wat zoekt, ze nemen ook niet heel veel ruimte in.

full


Kijk daar zitten ze op CBR600RR velgen, die ook te koop zijn.
 
Laatst bewerkt:
Heb ik soms ook last van, verdenk de blokker inrichting ervan en daar zijn nieuwe/betere setjes voor te verkrijgen van Factory Pro.....
waar te krijgen? :)

moet ik me pas zorgen gaan maken als het gebeurd met de koppeling erbij?
 
~
waar te krijgen? :)

moet ik me pas zorgen gaan maken als het gebeurd met de koppeling erbij?[/quote


ja als bij normaal en rustig gebruik hij er regelmatig uitvalt dan is er iets niet helemaal in de haak nee....

Die setjes zou ik wel voor je kunnen bestellen... heb nog 1 liggen btw voor mijn eigen..
 
ik gebruik ook de koppeling maar niet altijd ,als ik ineens kan doorrijden is het zonder koppeling ,en als dit niet gaat altijd met de koppeling
 
\
waar te krijgen? :)

moet ik me pas zorgen gaan maken als het gebeurd met de koppeling erbij?[/quote


ja als bij normaal en rustig gebruik hij er regelmatig uitvalt dan is er iets niet helemaal in de haak nee....

Die setjes zou ik wel voor je kunnen bestellen... heb nog 1 liggen btw voor mijn eigen..

hij valt er niet vanzelf uit, hij schiet er alleen niet in als ik geen koppeling gebruik soms.

en wat kost een setje via jou? :)
is die set incl pakking?
 
Ik ben er ook weer bij :W

Ik zit er over na te denken om mijn voorvork een beetje aan te laten passen / reviseren. Het gevoel wat ik met mijn vorige motor had, vertrouwen, heb ik nog niet in de SP1 gevonden..
Klein uitlegje: Op het moment van insturen is deze heeel traag en geeft je dan t gevoel dat je te hard de bocht in gaat terwijl dat echt totaal niet het geval is... En nu lees ik van meerdere dat hun SP de meest fijn sturende motor is die ze ooit hebben gehad, dus daar wil ik meer info van 8-)

Ik heb er al een 190/55 op, de achterkant is al iets opgehoogd en de poten zijn ietjes doorgestoken om de motor al een wat moderner rijeigenschap te geven. maar toch mis ik iets :?

Wat voor banden heb je, en zijn ze al wat versleten ?
 
het ik heb iets met de sp2 wat me niet helemaal lekker zit....

ik heb soms als ik naar mijn 3de versnelling ga dat ie in een vrije tussen versnelling schiet..
dan moet ik eerst weer naar 2 en dan naar 3 opnieuw en dan pakt ie hem prima.

dit gebeurd alleen tot nu toe als ik zonder koppeling schakel en het is niet altijd, soms maar.
met koppeling heb ik het nog niet mee gemaakt.

hebben meer mensen dit ondervonden met hun versnellingsbakken?

anders vandaag even bellen met de beste vorige eigenaar,

Waarom denk je dat er een koppeling opzit ? |(
 
Dit is het setje,
IMAG0254_zpsc38340bc.jpg


IMAG0253_zpsb0de1504.jpg


Pakking heb je niet nodig, zit vloeibare pakking tussen, wel ff water en olie eruit.
 
is niet een al te moeilijk klusje :)

wat mag het kosten?

en welke vloeibare pakking gebruik jij?
 
Laatst bewerkt:
wat bedoel je met invoer?
en hoeveel is dat dan ongeveer?

heb je zelf echt duidelijk verschil gevoeld? :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan