Het VTR-SP 1 & 2 _ topic deel 23

Status
Niet open voor verdere reacties.
gevalletje buren overlast kolere kids waren al vanaf 9 uur s'avonds niks anders als aan het stampen op de muren en vloer

na een paar biertjes was ik het ongeveer zat om kwart voor 11

toen keertje op de muur terug gebonkt en vriendelijk geroepen of ze der onderhand eens mee op konden houden anders kwam ik wel ff helpen als die ouders der jong niet wa stiller konden houden

moet zeggen het was gelijk helemaal stil zelfs nu nog hoor ze helemaal niet meer

maar volgende keer beter ff een hamer gebruiken of gewoon gelijk aan de deur gaan

heb nu waarschijnlijk me pols gebroken _O- _O- _O-

Na hoeveel bier ging je slaan dan op die muur |( je had beter op die muur kunnen slaan voor je aan het bier te ging _O- dan had je het nog gevoeld Hoe hard je sloeg |( _O-
Maar wel balen zeg :Y
 
Laatst bewerkt:
Na hoeveel bier ging je slaan dan op die muur |( je had beter op die muur kunnen slaan voor je aan het bier te ging _O- dan had je het nog gevoeld Hoe hard je sloeg |( _O-
Maar wel balen zeg :Y

had maar 2 halve liters op _O- _O- _O-

volgende keer gewoon grote hamer pakken die is sterker als me botten :Y :X :X
 
Zou naar je verstand EN vrouw luisteren :+ :+
Weet dat het niet met de leeftijd te maken heeft
Nu iets verkopen is veeeeeeeel geld toe geven
 
Black edition is verkocht... (Niet door mij....) wilde er net nog even naar kijken :9~ , maar de advertentie is weg!
 
Black edition is verkocht... (Niet door mij....) wilde er net nog even naar kijken :9~ , maar de advertentie is weg!
Die was niet duur en had nog eens geen drol aan km's achter de rug... Zal de nieuwe eigenaar veel plezier aan beleven :9~ :]

@ Wimmus: Dat is niet zo mooi gozer, hoop voor je dat het herstel voorspoedig verloopt. Volgende keer maar ff anders oplossen... :X
 
Laatst bewerkt:
Die was niet duur en had nog eens geen drol aan km's achter de rug... Zal de nieuwe eigenaar veel plezier aan beleven :9~ :]

@ Wimmus: Dat is niet zo mooi gozer, hoop voor je dat het herstel voorspoedig verloopt. Volgende keer maar ff anders oplossen... :X


thanks

ach remmen gaat alweer alleen gas geven doet nog zeer dus komt goed *O* *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan