Het VTR-SP 1 & 2 _ topic deel 23

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je een fotootje? Ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet.

Inderdaad gewoon met groot licht rijden.
Die H4 led schijnt naar voren en drie zijkanten, lijkt hierdoor zelfs een beetje op zo'n radioactief logo, als je begrijpt wat ik bedoel.
Gewoon bij autosam of internet bestellen voor 20 euro dacht ik.
full
 
Ik ga vanavond maar beginnen aan een nieuw deel. heb dit nog nooit gedaan maar zal niet zo moeilijk zijn. Stuur je link naar de foto maar in een PB naar mij toe. Hopelijk lukt het :)
Nog mensen een idee voor een leuke titel?
 
Ik ga vanavond maar beginnen aan een nieuw deel. heb dit nog nooit gedaan maar zal niet zo moeilijk zijn. Stuur je link naar de foto maar in een PB naar mij toe. Hopelijk lukt het :)
Nog mensen een idee voor een leuke titel?

Weer een nieuwe pagina!

Ward. Je PB staat uit... ;-)
 
Ik ga vanavond maar beginnen aan een nieuw deel. heb dit nog nooit gedaan maar zal niet zo moeilijk zijn. Stuur je link naar de foto maar in een PB naar mij toe. Hopelijk lukt het :)
Nog mensen een idee voor een leuke titel?


Kun je de OP niet aanpassen zodat alle oude foto's er uit gaan
Een hoop zijn er hier niet meer actief
Laad ie ook wat sneller
 
Euvel ook gevonden, van de 8 remzuigers gingen er 3 stroef of bewogen gewoon helemaal niet, nu kan ik er 7 met de hand terugdrukken en de laatste werkt nog niet echt mee..

Toch voor de zekerheid maar even die afdichtingen in de klauwen vernieuwen, dan weet ik zeker dat het 110% in orde is :)
 
Gisteren 160 km gereden met groot licht wat naar beneden, ging prima volgens mij, geen tegenliggers die de greppel inreden. Rechts boven achter de lampunit zit inderdaad een kruiskoppie die je groot licht naar boven en beneden doet regelen.
 
Krijg je geen problemen wanneer je continu 2 lampen aan hebt? In die zin dat je nu 2x 55 watt (?) gebruikt ipv 1x die standaard is. Zou een beetje vervelend zijn als je je accu daardoor niet genoeg bij zou laden tijdens het rijden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan