help help waar zitten de bougies van mijn motor

petervanelzen

Rookie
2 mei 2013
8
0
Haarlem
Goede middag allemaal
wie kan mij vertellen waar de bougies van mijn motor zitten

ik heb een yamaha vinago 535 uit amerika bouwjaar 1997

en als ze er in zitten hoe kom ik er bij

peter van elzen
haarlem
023-8444497
petervanelzen@gmail.com
 
Boven aan de kop aan de zijkant, de een zit links op cilinder 1 en de andere zit rechts op cilinder 2.

Zoals hier duidelijk te zien is:

123_ViragoBoltOns_Enggdlg%2BYamaha_Virago_750%2BChromed_Engine_View.jpeg.jpg
 
Laatst bewerkt:
gewoon de flex pakken :( of met je pinpas naar de garage gaan want waarom wil je ze vervangen? bij een kleine beurt hoord meer dan bougie's olie + filter er is ook nogal wat te controleren en als je zelf nog niet weet of je bougies hebt... ga je dan wel speling op je balhoofd kunnen constateren?
 
Beste motor vrienden

ik heb vele andwoorden gekregen, maar nu de uitleg

ik heb deze motor 9 jaar, en door omstandigheden kon ik de laatste 2 jaar niet meer op rijden
het is jammer dat hij stil staat dus gaa ik hem verkopen. Alleen he moet wel lopen en dat doet hij nu nog niet
ik wil dus niet zoveel kosten aan de motor meer maken

ik heb de bougies er uit gehad en schoon gemaakt

maar nog steeds wil hij niet aanslaan

WAT KAN IK NU NOG PROBEREN voor dat ik naar een garage ga
 
Beste motor vrienden

ik heb vele andwoorden gekregen, maar nu de uitleg

ik heb deze motor 9 jaar, en door omstandigheden kon ik de laatste 2 jaar niet meer op rijden
het is jammer dat hij stil staat dus gaa ik hem verkopen. Alleen he moet wel lopen en dat doet hij nu nog niet
ik wil dus niet zoveel kosten aan de motor meer maken

ik heb de bougies er uit gehad en schoon gemaakt

maar nog steeds wil hij niet aanslaan

WAT KAN IK NU NOG PROBEREN voor dat ik naar een garage gaan

Dat dus.... :+

zonder gekheid: als je idd niet voldoende kennis hebt om te weten dat de motor bougies heeft en waar deze zich bevinden denk ik dat het verstandiger is naar een garage te gaan. Voor je het weet heb je iets stuk gemaakt wat alleen nog maar meer gaat kosten.... (ja dat is ervaring...) |(
 
Laatst bewerkt:
Je kan de motor ook gewoon aanbieden inclusief de gebreken. ( voor de handige sleutelaar). Dan krijg je er waarschijnlijk minder geld voor, maar zal je waarschijnlijk wel een medemotorrijder gelukkig maken.

Zelf sleutelen zonder kennis, is vragen om problemen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan