Suzuki GS 450 E cafe racer

Roughneckk

Die hard MF'er
2 sep 2012
903
0
Hank N. Br.
Hallo, ik zal me eerst eens voorstellen hier
Ik ben Marcel woon in Hank
Ben nu eindelijk eens iets voor me eigen aan het bouwen, naar jaren altijd voor iedereen bezig te zijn geweest. Het moest maar eens een cafe racer worden, dus een GS 450 E gekocht voor €200,00
Ben al een tijdje bezig ermee maar ben een foto kaartje kwijt geraakt :( met het begin ervan
Heel jammer maar het is niet anders. Baal ervan omdat ik wat details foto's kwijt ben nu hoe het een en ander in elkaar zat.
Zal de foto's hier plaatsen die ik nog wel heb
Ben al redelijk ver met de bouw heb o.a. de tank, zit, voorspatbord, koplamp en teller huis van alu gemaakt
Heb verders wat dingen aangepakt door ze te stralen en te polijsten (remklauw, voorpoten en kroonplaat)
Hoop dat jullie het leuk vinden om het te volgen

m vr gr Marcel
 
ff een foto
full
 
Tuurlijk, dat vinden we harstikke leuk.
Maar minimaal een fotootje vinden we zeker leuk.

Ben benieuwd,

Greetz Vince
 
dit spatbord heb ik nu al klaar, gepolijst (niet naar het stof kijken wat er op zit)
miss dat ik het model nog verander, kijk nog wel
 
zadel, ja idd van hout maar ga ook de stepjes, handvatten en de tankdop van hout draaien
miss als ik vandaag tijd en zin heb ga ik dat doen

full
 
Bedankt voor het compliment, moet je zeggen heb het al zo vaak gedaan, dus timmer een aluminium tank ff tussen het eten en de koffie in elkaar _O-
Onzin is gewoon veel werk maar wat het wel allemaal makkelijk maakt is dat ik alle gereedschappen en middelen tot me beschikking heb.
ff nog 2 foto's, even de rem los in elkaar met houten voetsteun gezet voor de foto
vanmiddag nog ff verder met het draaien van de houten onderdelen

full

full
 
om je gerust te stellen, hierbij een foto
is een as van 18 mm die weer in een bus zit opgesloten en vast gezet met een M10 bout

full
 
Ik heb het verkeerde beroep gekozen.
Je bent heel leuk bezig. :} ;) (al is hout niet mijn smaak)
 
Terug
Bovenaan Onderaan