honda nx 650???? (4 cilinder)

ja inderdaad ,maar de bestuurder had nog maar 3 maanden zijn rijbewijs

nieuwe spatbord is al gespoten en geplaatst

eind van de week komt de rest binnen en komt het wel weer goed
full
 
Wel gelijk een hele goede praktijk strestest voor je zelf aangepaste frame en die heeft hij met glans doorstaan zo te lezen.
Als je motor zo ff klem komt te staan dan staat er toch echt wel ff spanning op het frame lijkt mij
 
Leren lezen zou ook niet fout zijn...

Ik kan het er ook niet echt duidelijk uithalen hoor, Maxaaron zegt zelf dat er zelfs geen tijd meer was om te remmen, en dan zou de vrachtwagen nog wel de tijd hebben gehad om achteruit te rijden(wat met een vrachtwagentje toch minimaal 2-3 seconden duurt) Ik begrijp de verwarring omdat Maxaaron even verderop lijkt te antwoorden op de vraag "reed de vrachtwagen achteruit?"
 
Laatst bewerkt:
Frame in combinatie met zelfgebakken aanpassingen nog helemaal heel?
 
Laatst bewerkt:
alles is nog heel
toen hij achteruit ging dacht ik hij ziet me toch wel (dus niet)
motor was te zwaar om even achteruit te duwen
 
Mij is precies hetzelfde overkomen. Best een enge ervaring kan ik je vertellen als iemand opeens vol in z'n achteruit met z'n vrachtwagen over je heen probeert te rijden.
 
gelukkig alleen plastic schade
morgen zijn de spullen binnen
schuren en spuiten dan is zij weer de ouwe :Y
 
Ik kan het er ook niet echt duidelijk uithalen hoor, Maxaaron zegt zelf dat er zelfs geen tijd meer was om te remmen, en dan zou de vrachtwagen nog wel de tijd hebben gehad om achteruit te rijden(wat met een vrachtwagentje toch minimaal 2-3 seconden duurt) Ik begrijp de verwarring omdat Maxaaron even verderop lijkt te antwoorden op de vraag "reed de vrachtwagen achteruit?"

Dank u !

Gelukkig alleen plastic schade
 
Het blijft een bijzonder "ding". :)
Gaaf man, dat ie weer tip top is. *O*
 
Laatst bewerkt:
ik merk er niets zo veel van
maar het idee is dat het voor je gevoel sterker is

en het is denk ik toch wel nodig geweest (dank zij het gesprek met zot)
 
Terug
Bovenaan Onderaan