Rubberen Robbie

BolletjeBas

MF veteraan
18 jun 2010
11.175
10
Bolletje
Heren, Ik ben een KLE 500A aan het opknappen, en zou graag ook alle rubbertjes waarmee het kuipwerk aan elkaar/aan de motor vastzit willen vervangen.

Ik zoek een goedkoop adres ( ik heb geen ebay ) voor deze dingen:

pro-bolt-ruber-moer_1.jpg


Tenminste, dat denk ik.
Origineel zitten er ook rubberen ringen met moertjes in, maar die zijn veel platter? ( daar kon ik geen plaatje van vinden )


Ook ben ik op zoek naar de rubberen ringen die in de kuipen/op de tank zitten.
Dat zijn rubberen ringen, maar met een groef er in ( die ringen druk je dus vast in een gat )
Ik kon daar geen plaatje van vinden, maar ik hoop dat men het begrijpt.

Ik had al wel complete sets gevonden, maar niet voor mijn type motor.
 
Laatst bewerkt:

Bedankt voor de link, echter ben ik niet van plan om 20 kle's op te gaan knappen ( grootverpakkingen )
En de prijs zal bij Fabory ook niet echt concurrerend zijn?


Bas, bedoel jij van die rubberen ringen die ze ook gebruiken voor ruitjes en zo? Heb ik gewoon bij mijn apriori's dealer gehaald kosten bijna niets.

Ha, foto gevonden!

Zo iets ( maar de originele ringen zijn platter en hebben een "bredere ring" )
Daar druk je dan die pieletjes van de kappen doorheen, weetjewel? :)

Rubber-Grommet-Molded-Moulding.jpg



Dat die dingen in foto 1 rawlnuts heten wist ik, maar niet hoe die ringen in de laatste foto heten.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij is dat m5/m6 ( past allebei dacht ik ) , die hebben ze hier ook, compleet met kunststof ring en boutje.
Ik heb er een stuk of 10 nodig, incluis ringen en boutjes.
Als dat de prijzen zijn, dan ben ik dáár iig al uit.



Als iemand mij weet te vertellen hoe die ringen met zo'n groef heten ( en waar te verkrijgen, per stuk )
 
Ook gezien bij tante Louis die ringen met groef alleen niet per stuk ;)
Volgens mij is dat m5/m6 ( past allebei dacht ik ) , die hebben ze hier ook, compleet met kunststof ring en boutje.
Ik heb er een stuk of 10 nodig, incluis ringen en boutjes.
Als dat de prijzen zijn, dan ben ik dáár iig al uit.



Als iemand mij weet te vertellen hoe die ringen met zo'n groef heten ( en waar te verkrijgen, per stuk )
 
Volgens mij is dat m5/m6 ( past allebei dacht ik ) , die hebben ze hier ook, compleet met kunststof ring en boutje.
Ik heb er een stuk of 10 nodig, incluis ringen en boutjes.
Als dat de prijzen zijn, dan ben ik dáár iig al uit.



Als iemand mij weet te vertellen hoe die ringen met zo'n groef heten ( en waar te verkrijgen, per stuk )


Volgens mij zijn dat invoertules. Wij gebruiken ze vaak om elektrakabels in te voeren.
 
Bedankt voor de link, echter ben ik niet van plan om 20 kle's op te gaan knappen ( grootverpakkingen )
En de prijs zal bij Fabory ook niet echt concurrerend zijn?Ha, foto gevonden!

Zo iets ( maar de originele ringen zijn platter en hebben een "bredere ring" )
Daar druk je dan die pieletjes van de kappen doorheen, weetjewel? :)

[afbeelding]


Dat die dingen in foto 1 rawlnuts heten wist ik, maar niet hoe die ringen in de laatste foto heten.
Die dingen noemen ze volgens mij doorvoerrubbers.
 
Heren, Ik ben een KLE 500A aan het opknappen, en zou graag ook alle rubbertjes waarmee het kuipwerk aan elkaar/aan de motor vastzit willen vervangen.

Ik zoek een goedkoop adres ( ik heb geen ebay ) voor deze dingen:

[afbeelding]

Tenminste, dat denk ik.
Origineel zitten er ook rubberen ringen met moertjes in, maar die zijn veel platter? ( daar kon ik geen plaatje van vinden )


Ook ben ik op zoek naar de rubberen ringen die in de kuipen/op de tank zitten.
Dat zijn rubberen ringen, maar met een groef er in ( die ringen druk je dus vast in een gat )
Ik kon daar geen plaatje van vinden, maar ik hoop dat men het begrijpt.

Ik had al wel complete sets gevonden, maar niet voor mijn type motor.




Misschien heb je iets aan deze link.


MLM-parts: Motor Onderdelen en Accessoires
 
Terug
Bovenaan Onderaan