Voor Suzuki GSXR600 K1 de uitlaat opgeknapt. Yoshimura RS-3!

Red_bull

Die hard MF'er
3 feb 2011
320
0
Limburg
Beste forumleden!,

Van een Suzuki GSXR600 met schade ben ik vandaag begonnen met de 1e klus en wel de uitlaat. Deze had glijschade en dat heb ik opgelost door de uitlaat ietsje in te korten. Deze is weer voor 95% netjes in orde zeg maar *O*

Nu moet ik alleen nog een stuk metalen "gatenband" om deze af te maken (zie foto). Weet iemand waar ik dit soort band zou kunnen krijgen/bestellen of misschien heeft iemand ook nog wel iets liggen (tegen vergoeding uiteraard).

full



Indien iemand een oplossing voor me heeft dan hoor ik dat natuurlijk graag. Kan als reactie of ook via pm.

Thank you *D
 
De suzuki dealer neem ik aan dan? Als dat zo is zijn ze ook via ebay te krijgen als het goed is? Misschien dat iemand me op die manier iets wijzer kan maken?

Bedankt in elk geval en ik zal eens gaan rondbellen wat zoiets moet kosten.
 
Na laaaaang zoeken gisteravond ben ik uiteindelijk terecht gekomen bij Yoshimura R&D. Vandaag een email terug gehad en de metalen strip incl. popnagels kunnen ze gewoon leveren, hoewel ze echter niet los op de site staan.

Ik had gehoopt dat dit makkelijker te vinden zou zijn want er is werkelijk waar zo goed als niks van te vinden met zoektermen in duits, engels en nederlands.

In elk geval heb ik ze nu gevonden dus die heb ik binnenkort in huis. Bedankt voor het meedenken!


Ps. Totale kosten voor 1 strip en 8 "C3" popnagels excl. verzendkosten €7,80 *D
 
Laatst bewerkt:
je hebt ze als gevonden begrijp ik. Zlef heb ik eerder een nieuw Yosi plaatje op mijn demper gezet. destijds op internet een pdf je gevonden waar alle artikelnummers opstonden etc.
deze had ik gedownload op mijn telefoon, maar kan hem zo snel niet vinden. als ik deze tegen kom, zal ik de link alsnog ff plaasten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan