Kawasaki Z1000

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op vrijdag 16 januari 2004 07:18 schreef Maestro het volgende::Ik wil ook weer :]

Ik pak elke kans om lekker te :]
Ben gistermiddag een uurtje eerder naar huis gegaan, heb ik samen met mijn vrouw toch nog 2 1/2 uur rondgereden,en als toetje nog een half uurtje alleen :9~
 
Ik pak elke kans om lekker te :]
Ben gistermiddag een uurtje eerder naar huis gegaan, heb ik samen met mijn vrouw toch nog 2 1/2 uur rondgereden,en als toetje nog een half uurtje alleen :9~


Woon in een wijk in aanbouw ;( . Putten lopen niet door en hier en daar behoorlijke verzakkingen waardoor er behoorlijke diepe en grote plassen ontstaan (een crossertje/hovercraft zou meer op de plaats zijn). Ik wacht dus ff op mooier/droger weer alvorens ik ga :] (sta nu alweer een tijdje droog :+ ;( )
 
Woon in een wijk in aanbouw ;( . Putten lopen niet door en hier en daar behoorlijke verzakkingen waardoor er behoorlijke diepe en grote plassen ontstaan (een crossertje/hovercraft zou meer op de plaats zijn). Ik wacht dus ff op mooier/droger weer alvorens ik ga :] (sta nu alweer een tijdje droog :+ ;( )

Ik heb de mijne net 14 dagen....vandaar dat ik zo gretig ben. ;)
In jouw omstandigheden :r zou ik ook niet gaan rijden denk ik.
Gelijk heb je.
Het is pas Januari.
Alles wat je nu rijdt op een mooie dag,is meegenomen en een voorschot op de rest van het jaar.
In ieder geval woon je in een nieuw huis. ;)
 
Hee hallo

hier nog n Z1000 gek(de zwart rode) en ik ben op zoek naar zon mooi uitlaatje als op de jouwe meandick :9~ kan je me vertellen waar je die besteld hebt en hoeveel euris hij ong kost.......alvast bedankt en foto is onderweg........
 
Hee hallo

hier nog n Z1000 gek(de zwart rode) en ik ben op zoek naar zon mooi uitlaatje als op de jouwe meandick :9~ kan je me vertellen waar je die besteld hebt en hoeveel euris hij ong kost.......alvast bedankt en foto is onderweg........

(Zie begin van het topic)Hij heeft hem bij Molenaar te Ijsselstein (UTRECHT) vandaan.

Seeya
 
Hee hallo

hier nog n Z1000 gek(de zwart rode) en ik ben op zoek naar zon mooi uitlaatje als op de jouwe meandick :9~ kan je me vertellen waar je die besteld hebt en hoeveel euris hij ong kost.......alvast bedankt en foto is onderweg........

een 4 in 1 systeem van akra kost 1275,00 euro.
en een slipon systeem dus 2 dempers 965,00 euro.
kan je bij de meeste motorzaken bestellen. :9
full
 
MOOIdie lichtjes. :9~
Waar gekocht?
Staat echt goed bij de vormgeving van de motor :}

En hij staat lekker binnen in de kamer :] :] :]
 
Op zondag 18 januari 2004 19:44 schreef #550 RAY het volgende:een 4 in 1 systeem van akra kost 1275,00 euro.
en een slipon systeem dus 2 dempers 965,00 euro.
kan je bij de meeste motorzaken bestellen. :9
(Afbeelding)

Gave bike!! :}

Weet jij (of iemand anders) heel toevallig ook of er al wat voor de Z750 te koop is aan dempers?

Gr, Indorider
 
Gave bike!! :}

Weet jij (of iemand anders) heel toevallig ook of er al wat voor de Z750 te koop is aan dempers?

Gr, Indorider
Ja bij Goedhart motoren in bodegraven.
staat een demo van een Z750 met een Bos gp1 demper erop,
staalenremleidingen.ik heb er ook een proefrit meegemaakt.
Rijd ook super :9 :9
 
Op zondag 18 januari 2004 19:44 schreef #550 RAY het volgende:een 4 in 1 systeem van akra kost 1275,00 euro.
en een slipon systeem dus 2 dempers 965,00 euro.
kan je bij de meeste motorzaken bestellen. :9
(Afbeelding)
Hoe is het geluid eigenlijk met de standaard dempers? Ze vormen toch wel een markant onderdeel van de machine. Een setje Akra's vind ik niet écht veel meer in het oog springen.
Het moet 'm dan wel in het standaardgeluid zitten; het zijn nogal bedragen die er zo nog effe bijkomen.
 
Wat mij betreft is het geluid uit die originele pijpen goed genoeg.
Hij jankt er overheen. :9~
ik vind het mooi. :}
Maar ze hebben het geluid wel geknepen volgens opgave tot 80 db max, maar daar gaan ze ruim overheen volgens mij.

Je kan natuurlijk ook voor het vermogens winst gaan of gewoon omdat je andere pijpen mooier vind.

Ik ben tevreden over mijn originele uitlaatsysteem :} *D
 
Maar ze hebben het geluid wel geknepen volgens opgave tot 80 db max, maar daar gaan ze ruim overheen volgens mij.

Je kan natuurlijk ook voor het vermogens winst gaan of gewoon omdat je andere pijpen mooier vind.

Ik ben tevreden over mijn originele uitlaatsysteem :} *D
Tja, ze moeten de Db's wel terugbrengen, anders krijgen ze dat ding de showroom niet eens in. Maar de ene machine blijft nu eenmaal – ondanks deze beperking – mooier klinken dan de andere. Met een Monster bijvoorbeeld beschouw je het op voorhand als een gegeven dat je ook nog bijna 900 euro kwijt bent aan andere dempers. Het standaard geluid is wel heel erg sneu.
Die vermogenswinst? Mooi marketingverhaal, maar die is vaak zo marginaal. De mijne heeft laatst nog op de bank gestaan: 2,5 pk extra, geloof ik. Vette hap hoor, duuh. En met een Z1000 zou ik al helemaal niet op vermogenswinst zitten te wachten.
 
Even iets anders...550 ray, wat voor camera gebruik je? Pic in de woonkamer ziet er goed uit. Ben zelf op zoek naar een cam, vandaar. ;)
 
Ja bij Goedhart motoren in bodegraven.
staat een demo van een Z750 met een Bos gp1 demper erop,
staalenremleidingen.ik heb er ook een proefrit meegemaakt.
Rijd ook super :9 :9

Thanx voor je (Z750 off-topic) reactie. Als ik binnenkort in de buurt mocht zijn ga ik zeker even langs Goedhart. Denk dat ik m'n vraag ook even in het Z750 topic ga planten. ;)
 
Ja bij Goedhart motoren in bodegraven.
staat een demo van een Z750 met een Bos gp1 demper erop,
staalenremleidingen.ik heb er ook een proefrit meegemaakt.
Rijd ook super
Jij hebt dus zowel op de 750 als op de 1000 gereden.
Nu ben ik wel benieuwd naar de verschillen in rijgedrag en trekkracht.
Of anders gezegd; is de 750 echt een stuk tammer?

Voordat ik 750 eigenaren beledig; deze wordt gepositioneerd als vrouwen motor (geen grap).
 
Even iets anders...550 ray, wat voor camera gebruik je? Pic in de woonkamer ziet er goed uit. Ben zelf op zoek naar een cam, vandaar. ;)
Het is een SONY DSC-P52 3.2 mega pixels.
als je de foto,s op je eigen computer ziet zijn ze nog scherper.
als ik ze op het forum plaats moet ik ze verkleinen.anders heb ik te KB.
Ik heb ook al een paar foto,s laten afdrukken.zag er ook heel mooi uit.
ik hoop dat je zo genoeg info hebt :?
full
nog een picie van m,n racer
 
Jij hebt dus zowel op de 750 als op de 1000 gereden.
Nu ben ik wel benieuwd naar de verschillen in rijgedrag en trekkracht.
Of anders gezegd; is de 750 echt een stuk tammer?

Voordat ik 750 eigenaren beledig; deze wordt gepositioneerd als vrouwen motor (geen grap).
Stuuren het zelfde alhoe wel de Z1000 wel betere vering heeft!!
waar de 750 ophoudt gaat de Z1000 nog even door met het afgeven van het vermogen.
ik denk zelf dat de Z750 voor een breder plubliek is gemaakt en
de Z1000 meer voor de liefhebber :?
maar tog kan je met de Z750 heeeelveel lol hebben :]
 
Stuuren het zelfde alhoe wel de Z1000 wel betere vering heeft!!
waar de 750 ophoudt gaat de Z1000 nog even door met het afgeven van het vermogen.
ik denk zelf dat de Z750 voor een breder plubliek is gemaakt en
de Z1000 meer voor de liefhebber :?
maar tog kan je met de Z750 heeeelveel lol hebben :]

Vind persoonlijk de Z1000 (veel) mooier dan de Z750. Het gaat mij echter om de meer betaalbare lol. Kan het immers maar één keer uitgeven. ;)

Denk wel dat wanneer er ook een blauwe Z1000 leverbaar zou zijn, ik nog even ging doorsparen. Ach ja, wat niet is kan altijd nog komen.

Gr, Indorider
 
1250 euro voor n stel uitlaten sorry das niet wat ik zoek haha vind t onwijs mooi zo die ene akra pijp :} maar is er niemand die n goedkopere demper of dempers weet? zag op de site van scorpion hele mooie staan en die waren iets van 450euro,maar stonden geen dealers bij uit nl :(
dus als iemand iets weet....want t scheelt echt n hele berg vermogen als je de grafieken van bos moet geloven.......
 
Voordat ik 750 eigenaren beledig; deze wordt gepositioneerd als vrouwen motor (geen grap).

Je bent de eerste waarvan ik dit hoor, ben 't er zelf niet mee eens. Wat is
nou, behalve het vermogen, verder het verschil tussen de 750 en de 1000? Met de USD-voorvork van de 1000, een andere uitlaat en wielen heb je de spectaculairste verschillen wel gehad volgens mij. :Z Zet die 3 dingen over en de meeste mensen zien het verschil niet meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan