Kawasaki Z1000

Status
Niet open voor verdere reacties.
deze is de mijne..!! })
full
 
Ik zie dat zo'n beetje iedereen de taartschep van onder de kont heeft verwijderd, betreft het hier een mooie passende kant en klare oplossing?
Of gaat het om huisvlijt met een stripje aluminium van de praxis of iets dergelijks?
 
Hier staan nog enkele plaatjes van nummerplaathouders....ik heb trouwens ook nog gewoon mijn taartschep erop

taartschep
 
Laatst bewerkt:
Z-crew,

Ziet er gaaf uit !

Zou je ons ook kunnen vertellen waar je kentekenplaathouder en knipperlichtjes heb gekocht
 
heb deze gekocht bij motorpalijs gsm in beringen...er was zelfs nrplaatverlichting bij ook,heb die helemaal zelf gemonteerd,niet zo
moeilijk trouwens en het bespaart je de kosten van de werkuren natuurlijk *D
 
Iemand van jullie die zwarte Z1000 gezien op het auto en motorsalon te Brussel?

Die was ongelooflijk sexy !!!!!!!!
Mijne maat had veel intresse, maar hij ziet liever het 2003 model met dat rood erin(jammergenoeg niet meer leverbaar '( ). Als hij zijn hornet schappelijk verkocht krijgt koopt hij een nieuwe zwarte Z1000 met rood zadel erop en rode crashprotector 8-)
 
zo ik ben jaloers ;) mn banden waren er nog niet dus motor nog niet klaar '( ps hoeveel km hebben jullie gereden met nieuwe banden?? mijn achterband was met 6000km al slecht :?


Mijn achterband vertoont aan de randjes de nodige slijtage (4750 km) In het midden gaat het nog. Ik verwacht dat ik bij de 6000 het "bokje"ben. Neem jij dezelfde banden als af-fabriek?
 
ik heb er bijna 1000 km op zitten nu.....zou niet best zijn als ze al helemaal opgebrand waren :+
Kan het je niet vertellen....het rubber is wel zacht dus zullen ze harder slijten, daar tegen plakken ze als kauwgom op de weg, en ja als de mijne op zijn gooi ik de zelfde er weer onder
 
Erg mooie uitlaten :9~ kost dat as ik vragen mag:x

en ja ik heb dezelfde banden weer besteld als die eronder zaten. kleven inderdaad erg goed en die slijtage ach n wheely meer of minder ;)
 
ik heb gisteren ook nog gereden was dan ook patat weer,mijn band achteraan was ook al op trouwens op nog geen 6000km heb nu nieuwe opliggen,het nieuwe model 2004 van britgstone batlak zal deze avond foto daarvan posten
 
zo ik ben jaloers ;) mn banden waren er nog niet dus motor nog niet klaar '( ps hoeveel km hebben jullie gereden met nieuwe banden?? mijn achterband was met 6000km al slecht :?
Mijn teller staat nu op zo'n 6600 km, met de eerste band....Misschien dat ie de 7000 haalt, maar niet veel meer. Ik ga hierna denk ik voor de Bt-010. De BT014 vervangt de BT012 weer, maar zal nog zachter worden. Een BT010 is "harder" dan de 12. Ik ben er altijd heel content mee geweest op mn Bandit!
Wat een prachtige dempers Ray! Ik weet niet of ik zelf zo diep in de buidel ga tasten.....
 
Laatst bewerkt:
Als ik zo lees over de km's met nieuwe banden weet ik niet wat ik anders doe dan jullie maar mijn teller staat nu op 13800 en ik heb nu het middenvlak bijna glad (5cm breed). Is mijn :] dan zo netjes (lees voorzichtig) of doe ik iets anders dan de rest. Zit qua slijtage tot op 1,5 cm van de zijkant van de band, ben niet iemand die de knie aan de grond rijd maar ga toch wel redelijk hard.
 
Als ik zo lees over de km's met nieuwe banden weet ik niet wat ik anders doe dan jullie maar mijn teller staat nu op 13800 en ik heb nu het middenvlak bijna glad (5cm breed). Is mijn :] dan zo netjes (lees voorzichtig) of doe ik iets anders dan de rest. Zit qua slijtage tot op 1,5 cm van de zijkant van de band, ben niet iemand die de knie aan de grond rijd maar ga toch wel redelijk hard.

Rij je weleens op je achterwiel ad??? bij mij was ie bij 6000 echt rondom bijna op :( nu rij ik ook niet echt normaal maar goed ;)
maar als ik n hardere band neem een 010 bijv dan heb ik van horen zeggen dat ie snel gaat glijden??!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan