Kawasaki Z1000

Status
Niet open voor verdere reacties.
is dit teveel van t goede??

(Afbeelding)

Gixxxieray, persoonlijk vind ik dit teveel poespas (bij auto's zeg ik altijd Halfords gehalte is erg hoog) ;)

Ray, hoe houd jij dat tandwiel zo schoon :} Nette schuur overigens :+ Die Akra's zijn echt :9~ ( Maestro gaat dat financieel alleen niet trekken)

Ad, Ik wheely ook niet hoor. Niets voor te schamen ;) Ik acceleer vrij fors uit kleine bochten, rontondes waardoor ik strepen trek en dat zwart moet toch ergens van komen :+ (vraag me af of ik het nog wel kan. Sta al vanaf november droog ;( ;) Maaaaaaaaar onze wijk droogt aardig op (nieuwbouwwijk) dus wie weet binnenkort ga ik weer :] )
 
Gixxieray : dat is teveel van t goede. er zijn mooiere onderkuipen en die stuurkuip vind ik echt niet kunnen.

Ray : :} :} :} :} :} :} :} zal wel heel VET klinken!!!!

Ad / Maestro : (per ongeluk) 2 keer een wheelytje gemaakt bij het wegtrekken bij stoplicht, een keer met mijn vrouw achterop....vond ze niet echt geweldig...(schrok zelf ook wel trouwens :+ )ik ben niet zo'n stuntrijder van mezelf...kneedowns en wheelys hoeft van mij ook niet...maar ben al wat ouder misschien is dat de oorzaak ..dan denk je wat meer na over wat je doet op of met een motor geloof ik.
Ga wel lekker plat en zo , maar is ook niet echt moeilijk met zo'n fiets want hij heeft echt hele goede rijeigenschappen en een vermogen waar niet iedereen het uiterste van zal vergen, er zullen maar weinig zijn die met zo'n machine op de weg tot het uiterste gaan (ben je trouwens binnen no time je rijbewijs kwijt :+ )
 
Op donderdag 05 februari 2004 07:24 schreef Maestro het volgende:Ray, hoe houd jij dat tandwiel zo schoon :} Nette schuur overigens :+ Die Akra's zijn echt :9~ ( Maestro gaat dat financieel alleen niet trekken)

schoon he maar er staat pas 150km op de teller..en anders een beetje WD40 ;)
akra,s bij arie molenaar in ijselstein gekocht kreeg zomaar 10% korting.
dus kosten ze nog 875,00 pleuro.
moooie schuur of bedoel je de woonkamer :? geintje
hij gaat de schuur wel in hoor maar hij mog even binnen staan van het meisie..
 
Als ik zo lees over de km's met nieuwe banden weet ik niet wat ik anders doe dan jullie maar mijn teller staat nu op 13800 en ik heb nu het middenvlak bijna glad (5cm breed). Is mijn :] dan zo netjes (lees voorzichtig) of doe ik iets anders dan de rest. Zit qua slijtage tot op 1,5 cm van de zijkant van de band, ben niet iemand die de knie aan de grond rijd maar ga toch wel redelijk hard.
1,5 cm?????nog over hoe kom jij de hoek om . :] :] :] :] :]
pas 150km me gereden in de winter.nog en 1cm over is er ook zo af hoor. ;)

full
 
hele mooie motor,vind die akra`s erg lekker om te zien maar ja btje te duur :(
heb wel hele mooie gezien van muzzy die waren nog redelijk te betalen maar blijft afleggerij alleen maar omdat er 2 op moeten haha :X
nu nog die spiegels he ;)
 
Ja dat meen ik echt :} ....zoiets in je woonkamer is perfect toch...kan ik de hele avond naar zitten kijken. :9~
Ben trouwens vaak te vinden in mijn schuurtje ...ff kijken ,poetsen ff genieten :+


Ik zat gisteren in de schuur. (helaas Z 1000 nog niet in schuur/ Moet tuin nog aanleggen om hem over de dorpel heen te krijgen de schuur in) Ben, na een wilde rit vanaf werk nr huis op mijn scooter, bezig geweest om de gashendel weer normaal te krijgen. gashendel kent maar 1 stand en dat is voluit (erg listig).schiet niet meer terug '(
 
Laatst bewerkt:
Ben je wel lekker snel thuis ;) :+

Je zal het op je Z1000 meemaken :( Het ging de hele weg goed tot vlakbij huis. Heel veel modder op de weg(loonwerkers maken kavels bouwrijp voor meer nieuwbouwwoningen). Kneep iets te hard in de remmen, scooter denderde door. Kon met voet gelukkig corrigeren anders was mijn pas gespoten snorscooter al beschadigd. (heb hem Kawa groen gespoten. ff kijken hoe ZX10 (WSB) eruit komt te zien en dan nog wat mods, stickers aanbrengen. Van het voorjaar plaats ik wel pics van beide Kawa's :+
 
Ik vind hem in ieder geval héél vet9~

de nieuwe batlak 012 2004!!
Heet deze band nog steeds 012? Of 014?
Gixxie Ray, de 010 was tot voor de komst van de 012 de supersportband.....
Die is echt niet hard te noemen.....alleen is ie minder zacht dan de 012.
Ik heb zelfs een Z1000 gezien met de 020, toch een sport/tour band zou je zeggen.. :?
 
Laatst bewerkt:
Je zal het op je Z1000 meemaken :(

Ik heb dit dus wel eens op een motor meegemaakt, je schrikt je echt helemaal
de pl..... :(
Overigens gelukkig niet onder het rijden, maar vlak na het starten nadat ik een stuurkuipje had gemonteerd. Bleek dat de gaskabel na het verleggen véél te strak stond, zeg maar gerust wagenwijd open :+
 
Heet deze band nog steeds 012? Of 014?
Gixxie Ray, de 010 was tot voor de komst van de 012 de supersportband.....
Die is echt niet hard te noemen.....alleen is ie minder zacht dan de 012.
Ik heb zelfs een Z1000 gezien met de 020, toch een sport/tour band zou je zeggen.. :?
om percies te zijn (ben net even gaan noteren)battlax 190/50zr17m/c(73w)bt012r
 
ja klopt ik bedoelde de o14. ik heb gewoon weer 012 besteld die deed t best ;)
 
Ik ben gisteren even bij mn dealer wezen snuffelen en heb een mooie vervanging gevonden voor de kentekenplaathouder, pinkers e.d.
Nu zijn er hier op het forum mensen die een handige "doe-het-zelf" indruk maken, kan iemand een soort werkvolgorde maken om de achterkant te verwijderen en eventueel aangeven welke zaken extra aandacht vragen? Ik zit ook nog met een ingebouwd alarm in de kont....(van de motor ;) )
 
wel brinz tis nie zo moeilijk zal even helpe:je begint met je achterste zaal eraf te halen,daarna de voorste doormiddel van een dikke vijs,daarna druk je al de zwarte topjes in aan de onderkant van je z achteraan en je hebt je achterste tail los nu schuif je m voorzichtig naar achteren en haal je m er vanaf.daarna kan je aan alle nodige vijzen om je taartschep te verwijderen...en voila da wast.
veel succes!!! O-)
 
Zaal? Vijs? Topjes? :?
Volgens mij moet je beide zadels eraf halen
En ik dacht dat een vijs een bout is???? :?
Dus je zadels demonteren
dan die zwarte borgdopjes (topjes :? )er voorzichtig uitdrukken.
iets verschuiven en los
Als je je duo zadel er af haalt zie je 2 boutjes zitten als je die los draait komt je taartschep deels los hij zit verder gebord door borgdopjes , bij elkaar drukken en terugduwen volgens mij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan