Low Budget Streetfighter op basis van ZX-10

11 mei 2013
17
0
Nagele
Hallo,

ik wil me graag kort voorstellen.

Ik ben Menno, 36 jaar oud, woonachtig in de Noordoostpolder.

ik wil graag een Streetfighter bouwen die het midden houdt tussen Duitse Stijl en onze Nederlandse Stijl, maar dan Low Budget.

ik kon een Kawasaki ZX-10 met een goed blok, maar zonder kuip van iemand overnemen.

Clip-ons zijn mooi, maar duur.

een collega die aluminium lassen kan, heeft de originele handle bars, rechtstreeks op de kroonplaat gelast.

geen aanrader trouwens, het ding stuurt voor geen meter meer.

gisteren heb ik de slijptol in het frame gezet en vandaag heb ik een polyester kontje gemonteerd.

ik denk eraan om mijn eigen Carbon Fibre einddempers te maken.
ik wil ook graag de vorm van de tank veranderen en over het frame heen bouwen.
ik wil dit gaan doen met polyester.

het project is low budget, dus er zal nogal wat tijd overheen gaan voor -ie af is.

full
 
Laatst bewerkt:
@Robberobbe,

bedankt voor de link.

idd niet duur...

Wat ik r even bij wil vertellen, ik heb ze ook gekocht en merkte dat ze te kort waren. Ik heb er busjes voor laten draaien en er in laten persen. Zit toch het handvat overheen dus dat zie je niet. Ik was daarmee voor 2 tientjes klaar. Valt dus nog steeds mee...

Ik weet niet waar je huis woont maar als je in ZH zit weet ik een goeie en niet dure draaier voor je :Y
 
Laatst bewerkt:
@Robberobbe,

bedankt, maar ik woon in de Noordoostpolder, Flevoland.

ik werk voor een autobouwer en we hebben draaibanken staan.
ik werk met composiet, maar als ik het mijn collega´s vraag dan willen ze denk ik wel iets voor me afdraaien.
ook hebben we een goede lasser in dienst en hem wil ik binnenkort eens vragen of hij mijn uitlaat korter wil maken.

ook wil ik van een 4 in 1, naar een 4 in 2.

dus als jij eens iets gelast moet hebben....
maar waarschijnlijk woon jij wél in ZH
 
@Robberobbe,

bedankt, maar ik woon in de Noordoostpolder, Flevoland.

ik werk voor een autobouwer en we hebben draaibanken staan.
ik werk met composiet, maar als ik het mijn collega´s vraag dan willen ze denk ik wel iets voor me afdraaien.
ook hebben we een goede lasser in dienst en hem wil ik binnenkort eens vragen of hij mijn uitlaat korter wil maken.

ook wil ik van een 4 in 1, naar een 4 in 2.

dus als jij eens iets gelast moet hebben....
maar waarschijnlijk woon jij wél in ZH

Yep, praktisch op het strand van scheveningen :Y maar bedankt voor het aanbod ;)
 
project toegevoegd aan favoriet, gaan we volgen...Mocht je het masker verkopen...Graag PM...
 
Ik hoop trouwens dat deze opmerking redundant is, maar bij het werken met polyesterhars en glasvezel filters voor organische dampen gebruiken tijdens het aanbrengen en P3 stoffilters tijdens het schuren.
Succes met bouwen.
 
@mark-k, wanneer ik met hars werk, dan gebruik ik een actief koolstoffilter en voor het schuren heb ik idd een ander filter. maar in ieder geval bedankt
 
Terug
Bovenaan Onderaan