waar spaakwielen laten balanceren/slag eruit halen

kjiratsiekoedel

Die hard MF'er
28 jul 2011
307
2
Utrecht
Mijn NX250 heeft last van een hobbelend achterwiel. Best te doen, maar zeker niet fijn in de bochten. Lijkt mij een probleem van onbalans & een slag in 't wiel/wielen. 't Zijn spaakwielen, dus moet allemaal wel te richten zijn.

Weet iemand een goede/goedkope plek in/om Utrecht (liefst zuidelijke kant) waar ik mijn motor kan brengen om dit te laten doen?
 
Of een motorcross zaak.

Spaken is een vak apart, dat moet je echt kunnen, anders wordt het klooien.

Veel motorcross zaken hebben ervaring met spaakwielen, waar ook nog wel eens een slag in wil komen.
 
Mijn NX250 heeft last van een hobbelend achterwiel. Best te doen, maar zeker niet fijn in de bochten. Lijkt mij een probleem van onbalans & een slag in 't wiel/wielen. 't Zijn spaakwielen, dus moet allemaal wel te richten zijn.

Weet iemand een goede/goedkope plek in/om Utrecht (liefst zuidelijke kant) waar ik mijn motor kan brengen om dit te laten doen?

Power Motors op de Gageldijk.
 
Ik had ze dan sowieso niet laten spaken daar.
Blijkbaar is hun eigen vertrouwen in hun eigen expertise dusdanig laag dat ze niet kunnen garanderen dat er niets met je wielen gebeurt als je op de openbare weg rijd.

( op het terrein heb je geen tegenliggers/achteropkomende vrachtwagens )
 
en met over bulten en knippen springen gebeurd er niets met je velg en spaken denk je.

gewoon teveel werk of geen zin . lekker laten gaan .

toch wel een motorzaak waar je terecht kan om hem effe te laten richten. velgendokter doet dat ook !
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan