Hobby bob Dréke

Ulleke

MF veteraan
16 sep 2012
3.420
25
Roosendaal
Nou gezien ik wel eens hobby en af en toe semi profi, wordt het tijd voor een eigen topic.


Wat doe ik? Vooral alles wat met verfraaien en customizen te maken heeft.


Enkele voorbeelden:


Mijn eigen motor zoals ik hem kocht.

full


Na een goede poetsbeurt

full


En nu naar eigen smaak maken

full


full
 
Laatst bewerkt:
En nu helaas te koop wegens medische redenen. laat ik het erop houden dat ik geen sport supersport meer mag rijden wegens de zithouding.

Dus nu tijd voor iets anders, voorlopig een Magna waarschijnlijk en dan kijken wat ik wil.


Nieuw project tussendoor kappenset 1100 sportster

full


voorbereiden en afplakken

full
 
Laatst bewerkt:
full



En gespoten in antrachiet metalic

full



van dichtbij

full

full


morgen nog een keer in de lak na schuren 800 nat. Morgen avond in de blanke lak. Hierna zijn de tank en de rest aan beurt
 
Laatst bewerkt:
Ikke helaas niet maar die boffert hierboven wel. Stik jaloers hier, zou er best zo een willen. Zeker met deze kappenset.

Het spuitwerk wordt knap straks op dat frame.

Vandaag tweede laag grijs, en vanavond blanke lak. Dan kan ik donderdag al de eerste delen terug brengen voor montage.

Dan kan ie het motorblok terug bouwen en starten. Het is moeilijk starten zo een 1100 zonder olietank:-)

Dus vanavond meer fotokes
 
Laatst bewerkt:
Thnx allemaal, en Bassie ik heb al plannen voor de Magna. Die blijft niet lang origineel mij kennende:-)

Hier wat fotokes:

full

full

full

full


En deze zijn voor me pa zijn Smart die mag ie op komen halen

full
 
Zit stiekem veel werk in M1 replica kont zelf ontworpen stickers, rode en mat zwarte details gespoten etc.

En dan niet te spreken over het poets en schoonmaak werk is bijna helemaal uit elkaar geweest.

Hoe ver nou zo ver:

full
 
Laatst bewerkt:
:-) kheb een spuitschuur, een drooghok, en een fietsenstalling. Omdat ik ook al met 4 velgen voor een Smart bezig was mochten de net afgelakte Tins voor Martel bij mij binnen onder de grote afzuigkap. Kheb nog geen infrarood lamp dus op deze wijze kunnen ze stofvrij uitharden.

Moet het drooghok annex polijstkamer, Annex nabehandelruimte eens uit gaan breiden. Sponsors? Iemand nog wat spuitwerk nodig, alu polijsten etc:-))
 
Laatst bewerkt:
:-) kheb een spuitschuur, een droogdok, en een fietsenstalling. Omdat ik ook al met 4 velgen voor een Smart bezig was mochten de net afgelakte Tins voor Martel bij mij binnen onder de grote afzuigkap. Kheb nog geen infrarood lamp dus op deze wijze kunnen ze stofvrij uitharden.

Moet het droogdok Annes polijstkamer, Annex nabehandelruimte eens uit gaan breiden. Sponsors? Iemand nog wat spuitwerk nodig, alu polijsten etc:-))
Trekt die afzuigkap niet juist veel meer stof vanuit de keuken langs het spuitwerk?
 
Andersom, denk...




Andersom zou ook gekund hebben, ja.
Maar een bekende van me heeft ooit eens, over heel de winter, het complete blok van zijn Moto Guzzi gereviseerd in de keuken, toch werd de keuken gewoon gebruikt waar ie oorspronkelijk voor bedoeld was, met dien verstande dat de Guzzi natuurlijk de hoogste prioriteit had..
 
Heb anders haast geen last van de stofjes. Mot wel bekennen dat dat van die afzuigkap een geintje was. Als ik ze net gespoten heb blijven ze hangen of liggen tot hij stofdroog is. Dan afhankelijk van de ruimte gaan ze naar een droogruimte of naar binnen.
 
Heb anders haast geen last van de stofjes. Mot wel bekennen dat dat van die afzuigkap een geintje was. Als ik ze net gespoten heb blijven ze hangen of liggen tot hij stofdroog is. Dan afhankelijk van de ruimte gaan ze naar een droogruimte of naar binnen.
Aaaah, dat lijkt me al een stuk logischer inderdaad _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan